Masakrycznie krótko

Piątek, 26 kwietnia 2013 · dodano: 26.04.2013 | Komentarze 3

Krótko, ale tego mi było trzeba. Miasto Kościerzyna budzi się do życia, ale cóż to za życie kurna olek. Ok, ok, ok, kurde - nie narzekam.
Zrobiłam kilka zdjęć. Zwykle tego nie robię: nie fotografuję swojego miasta. Dziwnie mi było, normalnie jak turystka :D
Jezioro Kapliczne, do niedawna aby przedostać się wokół niego był istną "szkołą przetrwania", urząd miasta postanowił uporządkować to miejsce.
Moim zdaniem coś im to słabo wyszło.

j. kapliczne w ks © emo

Początek "szwendania" się po mieście j. kapliczne © emo

Nie poszłabym tam z moim kilkuletnim dzieckiem. Bo albo wpadłoby do rowu z wodą i śmieciami po lewej, albo utopiłoby się w jeziorku po prawej. Ścieżka rzekomo uregulowana po wschodniej stronie jeziorka przypomina jedynie przejazd jakiegoś pługa czy też spychacza i tyle. Po stronie zachodniej nie ma w ogóle przejścia. Nie wiem doprawdy jak władze miasta wyobrażają sobie tam zorganizowanie Nocy Świętojańskiej (do tej pory przez "całe lata" impreza ta odbywała się nad Jeziorem Gałęźnym), poza tym że jest niebezpiecznie, to moim zdaniem niech nie liczą na super frekwencję kiedy wprowadzili zakaz sprzedawania alkoholu - nie ma co ukrywać - polskie społeczeństwo jest jakie jest, grono ludzi potrafi się świetnie bawić i spędzać czas bez procentów, ale spory odsetek Polaków lubi jak jest przynajmniej piwo. Nie wiem doprawdy co to będzie. Mam nadzieję, że pomysł wypali - pod warunkiem, że zdążą uporządkować teren.

Kościerski Rynek - tak jak wspominałam - budzi się do życia:

Rynek kościerski ożywa na nowo - sezon tuż tuż © emo

Nie będzie mi dane skorzystać w długi weekend majowy z kościerskich ogródków, ale mam nadzieję zawitać tam niebawem (póki co jest jeszcze zimno :D)

Natomiast z tym miejscem:

Stary Browar KS © emo

kościerzacy jak i ja wiążą spore nadzieje, że w końcu będzie fajne miejsce gdzie będzie można spędzić czas w fajnym miejscu,w odpowiedniej atmosferze, z odpowiedniej jakości trunkami, obsługą jak i zakupić ciuchy i rzeczy dobrych marek - niekoniecznie gnając do Trójmiasta.

Kurcze - oby jutro nie padało. Pośmigam se jeszcze :)