Po nocach wracałam

Piątek, 14 czerwca 2013 · dodano: 17.06.2013 | Komentarze 6

Zupełnie przypadkiem udałam się w tę podróż wieczorną. Po różnego rodzaju "turbulencjach domowych" - wyszłam sobie i tyle. Nie przewidziałam jednak, że rozładuje mi się telefon. Zamiast być w Tawernie godzinę - dwie - zabawiłam tam nieco dłużej o czym nie mogłam poinformować nikogo. Finał był taki że dotarłam do KS późną nocą. Jechało się - hmm dziwnie. Samej przez las - noc ciemna, księżyc gdzieś sie schował.
Kiedy w końcu dotarłam do domu okazało się że drzwi są zamknięte... a ja nie mam kluczy ;/ normalnie masakra.
Ani telefonu, ani kluczy do domu, środek nocy a ja w krótkich spodenkach na rowerze. Normalnie żyć nie umierać.
Finał zajebisty - powiem tylko że wszystko dobrze się skończyło - pomimo włączenia w to wszystko nawet nocnego patrolu policji.

Nocna jazda po kaszubach © emo

Magic
| 20:56 wtorek, 18 czerwca 2013 | linkuj No widzisz... A jakbyś była dzień później w tawernie, to bym Ci telefon pożyczył :-)
| 07:25 wtorek, 18 czerwca 2013 | linkuj Nefre - a jak ja sie denerwowałam jak spod domu musiałam jechac dalej - aby w końcu gdzieś przenocować :)
| 22:57 poniedziałek, 17 czerwca 2013 | linkuj Jak czytałam bardzo się denerwowałam, co do zdjęcia to na początku myślałam ze to jest księżyc w pełni)))
| 20:18 poniedziałek, 17 czerwca 2013 | linkuj na nic sie zdało moje łomotanie - bo w domu jak sie okazało nikogo nie było.... - podczas mojego łomotania w drzwi na trasie trwały moje poszukiwania :D
panther
| 17:02 poniedziałek, 17 czerwca 2013 | linkuj Niesamowita przygoda ;-)
Ponoć piątek zły jest na początek ;-)
Jurek57
| 16:20 poniedziałek, 17 czerwca 2013 | linkuj Musiałaś nieźle łomotać do drzwi skoro interweniował patrol :-)
No i te krótkie gatki ...