ASG ze Zdzichem :)

Sobota, 29 czerwca 2013 · dodano: 30.06.2013 | Komentarze 2

Dziś całkiem zajebiście było w sumie :)
Wiedziałam, że jedziemy znów na "festyn pobawić się z dzieciakami w ASG jednocześnie promować Wojsko Polskie" - jednak to nie przeszkodziło mi w tym aby część trasy w okolice Żarnowca pokonać na rowerze, na Zdzichu znaczy się. Tym bardziej, że jechaliśmy "dookoła naprost". Najpierw kierunek Starogard Gd. - ten odcinek pokonałam na dwóch kółkach. Potem do Wejherowa już autem, na miejscu w Sobieńczycach zanim zostało wszystko przygotowane ja znów pozwoliłam sobie na małą "pętelkę" po okolicznych szosach :)
Potem trzeba było się zająć obowiązkami. Imprezę można uznać za bardzo udaną. Dzieciaki bawiły się wyśmienicie, ale także sam Pan Sołtys był bardzo zachwycony. Powrót już nie na rowerze - tylko autkiem i znów dookoła - ale co mi tam - lubię prowadzić, nie tylko rower :)
Oto filmik - mój debiut w sumie (tamte rowerowe to co innego):

A to pare... dziesiąt zdjeć z wczoraj.