Miało być moje rowerowe popołudnie

Poniedziałek, 8 lipca 2013 · dodano: 09.07.2013 | Komentarze 3

Miało być i było, ale nie kuźwa z ośmioma kilometrami! No ale cóż. Dzień rowerowo spędziłam a i owszem - ale nie pokonując zamierzone km. Zanim wyszłam z domu sprawdziłam rower - po czym stwierdziłam że Zdzichu ma tylne koło jakieś krzywe. Po krótim zastanowieniu powolutku pokręciłam do Cyklo. Finał taki, że z koła to była ósemka.
Dziwne... próbuję sobie przypomnieć kiedy i jak to się mogło stać. Koło wycentrowane - ale juz odechciało mi się jeździć.

panther
| 19:57 wtorek, 9 lipca 2013 | linkuj Jechałem z Kościerzyny w stronę Przywidza, przez Lubań, Nową Karczmę...koleiny straszne, nudnawo też po drodze i jeszcze cały czas pod wiatr...
Do Kościerzyny dojezdzałem od strony Steżycy, asfalty też słabe, ale o tym wiedziałem, trekingowym rowerem jechałem, więc żadnej szkody sobie nie zrobiłem.
Drogę z Kościerzyny do Żukowa celowo ominąłem ze względu na ilość aut po niej jeżdzących.
| 19:35 wtorek, 9 lipca 2013 | linkuj nooo nie ! chyba to wydrukuję co napisałeś o kierowcach :)
a asfalt nie jest dziurawy tylko w kierunku Żukowa albo Bytowa ..
panther
| 19:33 wtorek, 9 lipca 2013 | linkuj W niedzielę jeżdziłem w okolicach Kościerzyny i po Twoim mieście.
Okoliczne asfalty za miastem bywają niekiedy bardzo dziurawe...
Podziwiam kulturę jazdy kierowców aut, jest znacznie wyższa niż w powiecie kartuskim.