Nie myślcie, że w lipcu już wcale nie jeździłam :)

Środa, 31 lipca 2013 · dodano: 13.08.2013 | Komentarze 9

Jeździłam - fakt, nie powinnam tak robić, że sumuję kilometry. Obiecuję więcej to się nie powtórzy.
Jeździłam tu i tam. Głównie w okolicy Kościerzyny. Zwykle nad jeziora. Z synami, z Marcinem, bądź sama "po bułki".
Póki co - sezon stracony pod wzgl. zawodów. Ale wierzę, że rok przyszły należy do mnie - i nie ma znaczenia jakie osiągnę wyniki.
Odkryłam natomiast inną zupełnie stronę rowerowania. Nic nie muszę. Nie muszę "iść na trening" (mimo że to lubiłam, ale sorry - nie zawsze się chciało), nie muszę jechać tam i tam, na tę trasę bądź inną. Odkryłam - totalny lajt :D Jedno i drugie jest the best.

Letnie z synem - wycieczkowo © emo

We dwoje, nas dwoje - MY © emo

Plażowo w kościerzynie, normalnie prawie plażing po kościerzyśnsku © emo

| 18:11 wtorek, 20 sierpnia 2013 | linkuj Ta Pani to Anka WS :) moja koleżanka wspaniała co zacznie niebawem całkiem poważne rowerowanie :)
pozdrawiam
Jurek57
| 16:51 czwartek, 15 sierpnia 2013 | linkuj Czę tę Panią możesz nam przedstawiać ?
| 20:18 wtorek, 13 sierpnia 2013 | linkuj to mi nie grozi, ale widzę czas na moją "mobilizację czasową"
flash
| 19:35 wtorek, 13 sierpnia 2013 | linkuj Lajt to pojęcie względne :) ... grunt, aby nie usiąść z chipsami przed tv...
| 19:24 wtorek, 13 sierpnia 2013 | linkuj hahaha - liczy się. każde kręcenie - nawet korbą :PPPPP
WuJekG
| 19:13 wtorek, 13 sierpnia 2013 | linkuj eee, to tak się nie liczy :P
| 19:03 wtorek, 13 sierpnia 2013 | linkuj Nefre - pewnie, że lajt jest też super :)
WujekG - jeżdżę, ale się nie "objawiam" :D
WuJekG
| 18:58 wtorek, 13 sierpnia 2013 | linkuj O, a sądziłem, że nic nie jeździłaś :P
| 18:53 wtorek, 13 sierpnia 2013 | linkuj Lajt też jest super:))