Miało być - Wdzydze wkoło

Sobota, 20 lipca 2013 · dodano: 21.07.2013 | Komentarze 2

Miało być, ale nie wyszło. Wycieczka udana - mimo, że na początku po pierwszych 800 metrach wydawało się, że jest już "po imprezie", bo ja za szybko jechałam.
Ok, rozumiem. Czasami jak sobie jadę sama gdzieś, zakładam wolne tempo. Jednak po chwili orientuję się, iż znowu jadę dość szybko :)
Udaliśmy się razem z Marcinem do Wdzydz Kiszewskich. Jechaliśmy szosą, potem juz polną drogą. Powrót niebieskim szlakiem. Aut po drodze mnóstwo, a w lasach też zatrzęsienie: rowerzystów jak i zaparkowanych samochodów. W samych Wdzydzach - tłumy niesamowite, a to z powodu corocznego Jarmarku Wdzydzkiego. Zjedliśmy obiad, weszliśmy na wieżę widokową (no w końcu przydałoby się tam wejść chociaż raz do roku), i powrót do domu. Po drodze iście wakacyjnie: przystanek nad każdym jeziorem, które mijaliśmy. Tak to ja mogę wypoczywać codziennie :)
Na szlaku niebieskim między Kościerzyną, a Wdzydzami mnóstwo rowerzystów, w różnym wieku, i o to chodzi ! Rowerujcie ludzie ile wlezie !