Powrót do domu - dłuuuuugi :)

Czwartek, 13 marca 2014 · dodano: 13.03.2014 | Komentarze 4

Powrót do domu - dzisiaj zupełnie w odwrotnym kierunku.
Ważne, że wykorzystałam dzień do cna pod wzgl. pogody i czasu.
Jeżdżę po tych Kaszubach od ..... kurna ! - 7 lat ! i wciąż odnajduję nowe miejsca - w tym, co prawda byłam jakiś czas temu na harpaganie, ale wtedy nie dane mi było podziwiać okolicę i widoki.

Dzisiaj zupełnie przypadkowo tam się znalazłam.
Trasa od Loryńca do Szludronu - fatalna.
Przejechała chyba "równiarka", która dla roweru jest zmorą. Ale i tak było fajnie. Normalnie lato :D
Nooooo doooobra - nie lato, ale super piękna wiosna. Wiem, że już jutro nie będzie tak wesoło... bo będą chmury i temperatura spadnie znacznie. A w sobote ma padać śnieg z deszczem. ....
Cieszmy się tym co mamy :)

Monica
| 19:41 piątek, 14 marca 2014 | linkuj Jaki piękny powrót z pracy ;-) A nie mówiłam, że powroty z pracy można wydłużać? Zwłaszcza przy tak pięknej pogodzie ;-)
| 07:42 piątek, 14 marca 2014 | linkuj Pogoda już się zmienia Nefre....
Tomek - może nawet śnieg spadnie ;)
| 21:15 czwartek, 13 marca 2014 | linkuj Ciekawe fotki, mam nadzieję, że pogoda za bardzo się nie zmieni. Pozdrawiam