Do pracy i zaś z powrotem.

Piątek, 14 marca 2014 · dodano: 14.03.2014 | Komentarze 1

Rano pobudka była straszna - dla mnie też. Mieliśmy jechać autem - ale.... z pewnych powodów trzeba było śmigać rowerami.
Po wczorajszej jeździe ponad 60 km  w spodniach  bez wkładki - nie miałam ochoty na sadzanie mojego tyłka znów na moje zajebiście twarde, wygodne (jak się ma wkładkę) siodełko GIANT. No ale cóż - nie było wyboru, po 800 metrach -  w rowerze młodszego syna wygięła się tylna przerzutka, która sobie postanowiła wkręcić się w szprychy. U starszego syna - łańcuch robił co chciał, czekałam tylko kiedy moja Lady coś mi wywinie. Na szczęście przerzutkę udało mi się nieco wyprostować, łańcuch tez przestał świrować. Dojechaliśmy do szkoły i pracy.

Na powrocie - jadąc tylko z młodszym synem Patrykiem, wydłużyliśmy sobie trasę. Było bardzo przyjemnie, spokojnie, do czasu kiedy o mało co nie było OTB przez kury co biegały "luzem" po drodze (tak to jest jadąc przez wieś).

Tak - w końcu dojechaliśmy do domu, po czym okazało się, że.... nie mamy kluczy.
Ależ fajny dzień kurna mać !
Nieco zmarzliśmy zanim dotarł mój Seba i Marcin. W sumie prawie jednocześnie.  Echhhhh co za dzień. Fajowy w sumie :)