Dolina Słupi miała być

Sobota, 2 maja 2015 · dodano: 10.05.2015 | Komentarze 5

Wspaniała majówka się zapowiadała, cuuuudowna wręcz. Tyle, że 1 maja padało, wysprzątałam całe mieszkanie, wytrzepałam dywany, pastowałam podłogi, umyłam okna. Miałam błysk w domu (a nie tylko w oku) :D
Wieczorem wpadła Anka obgadać nasz wyjazd rowerowy do Doliny  Słupi, konwersacje trwały do "późnych godzin nocnych", wcześniej ustalona godzina wyjazdu oddalała się wraz z upływającymi minutami wieczoru, hehe.

Zamiast wyruszyć o 7 rano, wykaraskałyśmy się około g. 9.00.
37 km do Bytowa to była masakra piłą łańcuchową w biały dzień, wmordewind wykończył nas na dzień dobry. Niemniej jednak nie poddałyśmy się. Kierunek Gałąźnia Mała. Po odpoczynku w Bytowie nadal pod wiatr. Nosz kuźwa.
Ale nic. Jademy dalej. Wykończone w końcu trafiany ma niebieski szlak. Jednak nie mamy sił, ani czasu aby wykonać cały założony plan. Wracamy prosto z Gałąźni Malej. Na szczęście już wiatrem prosto do domu.

Była przeprawa przez rzeczkę, były ścieżki, które znikają, był niesamowity wiatr, były niesamowite widoki, wspaniałe miejsca - z pewnością wrócimy tam niebawem.
Zmęczone, ale szczęśliwe wróciłyśmy do domu.

Jedno jest pewne - "robimy" Dolinę Słupi znów, szlak Elektrowni Wodnych nas czeka - ale jedziemy autem do Bytowa i potem śmigamy na północ, północny-zachód, aż pod Słupsk, wtedy jest możliwe przejechać szlak  i podziwiać walory tego miejsca.

Zamek w Bytowie
Zamek w Bytowie © emo
Wyprawa do Doliny Słupi, jezioro głębokie
Wyprawa do Doliny Słupi, jezioro głębokie © emo
Wyprawa do Doliny Słupi
Wyprawa do Doliny Słupi © emo
Wyprawa do doliny słupi
Wyprawa do doliny słupi © emo
Wyprawa do Doliny Słupi
Wyprawa do Doliny Słupi © emo

Monica
| 13:06 niedziela, 17 maja 2015 | linkuj Ale zbieg okoliczności, ja również miałam w planach Dolinę Słupi na 1 lub 2 maja, ale zrezygnowałam ze względu na pogodę i kilka innych kwestii... Mam nadzieję że w połowie czerwca uda się tę trasę zrealizować, ale ja pojadę do Słupska pociągiem, a stamtąd rowerem do domu.
| 22:14 niedziela, 10 maja 2015 | linkuj My trasę częściowo zaliczyliśmy w ub roku, też nam się podobała....
Jurek57
| 21:28 niedziela, 10 maja 2015 | linkuj Może w tym roku uda mi się chociaż trochę zaKASZUBić ? :)
| 17:50 niedziela, 10 maja 2015 | linkuj Panther - mam taki telefon że gps dla niego nie istnieje.
Trasa super zajebista. Mapkę ma moja koleżanka, ale nie umiem jej ściągnąć.
panther
| 17:20 niedziela, 10 maja 2015 | linkuj Bardzo ciekawa trasa. Szkoda, ze nie wrzucasz mapek z dłuższych wypadów.
Wiatr w twarz daje się we znaki na Kaszubach i nie tylko bardzo często we znaki.
Jednak dobre towarzystwo pomaga pokonać wszelkie niedogodności.