Kaszubska Marszruta po kościersku

Niedziela, 3 maja 2015 · dodano: 10.05.2015 | Komentarze 3

Budzę się rano, nic mnie nie boli po sobotnich 130 km. Żyję, czuję się świetnie, widzę za oknem promienie słonka. Plączę się po domu i nie wiem co ze sobą zrobić. Zjadłam śniadanie, odpalam neta i nagle doznałam olśnienia Kaszubka Marszruta !
Idealny dzień, idealna pora. Jednak pamiętając sobotnią wycieczkę, jadę do Brus autem. Parkuję pod Biedronką, ale tez pod okiem komendy policji. Ściągam rower, zabieram plecak i śmigam w kierunku Drzewicza.
Jadąc wspaniałymi drogami rowerowymi, docieram do Swornychgaci jednak nie robię tam przerwy i udaję się dalej. W miejscowości Małe Swornegacie spotyka mnie super niespodzianka - most zwodzony - nie miałam zielonego pojęcia, że coś takiego jest na trasie.
Przerwę robię w Charzykowych, do celu mam dwadzieścia kilka km.

Jak dla mnie - nie spotkałam nigdy takich dróg rowerowych na takich terenach, bezpieczne, z parkingami, po prostu nic tylko jeździć.
Zabiorę tam moje dzieci, i z pewnością nastąpi "eksploracja" tych szlaków przez nas nie raz.
Polecam z całego serca.

Kaszubska Marszruta © emo
NIE BĘDĘ TEGO NAWET KOMENTOWAĆ
Kaszubska marszruta po kościersku
Kaszubska marszruta po kościersku © emo