Do Okonka

Sobota, 13 czerwca 2015 · dodano: 14.06.2015 | Komentarze 16

Wstałam po 5 rano w sobotę. Śniadanie, telefon do Anki i wyjazd.
O 10 rano byłyśmy już w Chojnicach, zjadłyśmy drugie śniadanie, po czym Anka wróciła do Kościerzyny, a ja ruszyłam na zachód. Chciałam koniecznie ominąć drogę krajową Człuchów-Wałcz jadąc do Okonka. Postanowiłam odbić na północ tuż za Człuchowem. Jechało się nawet fajnie - do czasu kiedy zorientowałam się, że w lesie pomyliłam drogi, bez sensu było zawracać, czy też odbijać na zachód bo musiałabym chyba płynąć wpław. Finał taki, że z powrotem wylądowałam  na drodze krajowej nr 22 w Lędyczku i tym samym znów nie udało mi się wjechać do Okonka od strony północnej. Ale w sumie może i lepiej, bo jakby mnie znów miały gonić dwa wielgachne psy w środku lasu, to moja przednia sakwa na amen by odpadła a ja zostałabym pożarta żywcem.
Do rodzinnego miasta wjechałam krótko przed 15.00. Było bardzo słonecznie i gorąco. Więc skusiłam się na dwa ziiiiiimne piwka, które wypiłam duszkiem na podwórku u Cioci :)

Odpoczęłam, wykąpałam się - i znów wskoczyłam na  rower - po zakupy z Ciocią i odwiedzić Babcię :)
 Podsumowując - miałam naprawdę dobry dzień. Nic mnie nie bolało, ani nie uwierało,  do 90 kilometra nie czułam zmęczenia. jechało mi się naprawdę lekko.

Wieczór upłynął cuuudownie, wśród najbliższych :)