Powrót do KS

Niedziela, 14 czerwca 2015 · dodano: 14.06.2015 | Komentarze 5

Powrót do domu.
Nie o 6 rano - ale jakoś przed 12.00
Już nie eksperymentowałam i pojechałam krajową 22. Wiatr w plecy wiał, że ho ho - migiem byłam w Chojnicach :)
Zjadłam pysznego burgera i ruszyłam dalej. Ankę spotkałam jakoś przed Męcikałem - wyjechała mi na przeciw.
Zachmurzyło się, wiatr jakiś taki już mniej korzystny był. Za Brusami miałam już dość. Moja sakwa na kierownicy ledwo co się trzymała.
W Lubni wsiadłam do pociągu i ostatnie 35 km sobie odpoczywałam zamiast pedałować :)

Dlatego teraz czuję się nawet nieźle. Masaż by się przydał karku ramion i nóg - no ale cóż. Sama se tego nie wykonam.

Fajny weekend miałam i stanowczo za krótki :)

Wyprawa do Okonka :)
Wyprawa © emo
Wyprawa  :) © emo

marchos
| 19:36 środa, 17 czerwca 2015 | linkuj Ha ha. Trytki .... przyjaciel rowerzysty. Też wożę zawsze cały pęk :-D
Właśnie, co mi przypomina, że muszę uzupełnić ich zapas w plecaku :-)
| 06:20 wtorek, 16 czerwca 2015 | linkuj heheh Marchos - nawet mi nie gadaj - miałam takie nerwy że ... ale dojechałam.
Tomek - to nie beton wariacie - tylko najnowszej generacji klej dwuskładnikowy hahah
p.s. Bez trytek, scyzoryka i sznurka się nie ruszam nigdzie :)
marchos
| 20:49 poniedziałek, 15 czerwca 2015 | linkuj Hmmm, ciekawy patent z mocowaniem na trytki i kawałek czegoś, co wyglada jak podebrany z kuchni nóż :-) Fajna wyprawa a jeszcze fajniejszy dystans :-).