3 dzień: Tuchola-Okonek

Środa, 15 lipca 2015 · dodano: 20.07.2015 | Komentarze 0

Trzeci dzień rowerowania. Zmęczenie odczuwalne, ale nastroje rewelacyjne. Pogoda nadal dobra - oprócz fatalnego wiatru, który wiał nam prosto w twarz na całej trasie. Wyruszyliśmy z campingu jakoś po 9.00 - wjechaliśmy do centrum Tucholi, połaziliśmy po rynku. Musieliśmy pojechać około 3 km drogą nr 240 Tuchola-Chojnice - to była jakaś masakra. Boże co za debile - brak mi słów aby opisywać tych buraków w autach.
Przed Debrznem Patryk oznajmił, że musi odpocząć i nie daje rady. Ten wiatr nas wykańczał. Nie musieliśmy się nigdzie spieszyć, niemniej jednak było dość męcząco nawet jadąc lajtowo powoli. Poleżeliśmy sobie na karmiatach jakieś max 20 minut. W samym Debrznie też odpoczynek - zakupy w Biedronce i jedzonko. I ponownie im bliżej celu tym moje dziecko szybciej jechało :)
Kolejny etap 5 km drogą nr 22 - znaną mi doskonale, niby szeroka etc., ale biorąc pod uwagę silny wiatr, obładowane rowery - nie było łatwe. Każda osobówka mijała nas szerokim łukiem - ale TIRy miały w głębokim poważaniu czy jedzie rower, matka, dziecko - miałam ochotę rzucać kamieniami w nich, ehh.
W końcu o godz. 18.00 wjechaliśmy do Okonka. Nie spaliśmy tym razem na campingu, ale u rodziny :)