4 dzień: Okonek - Swornegacie

Piątek, 17 lipca 2015 · dodano: 20.07.2015 | Komentarze 4

Super dzień !!!!! Rewelacyjna pogoda, siły wróciły. Byliśmy w Okonku dwa dni - więc wypoczęci pojechaliśmy w dalszą drogę.
Niestety już na 6 km łańcuch spadł między szprychy i kasetę i tak średnio co 10 km. Moje dłonie wzbudzały ogromne zainteresowanie - zwłaszcza jak robiłam zakupy w sklepikach po drodze. Ale co tam. Ważne, że dało się jechać. Patryk zadowolony, wyspany śmigał aż miło - mimo że na początek mieliśmy kilka km po drogach szutrowych i bardzo kamienistych.
Jechało się lekko, wiatr boczny, albo w plecy. Słońce opalało. Fajowo się kręciło.
Na samym początku kaszubskiej Marszruty jadąc od Konarzyn - znak ograniczenia prędkości 5km/h - ale się uśmialiśmy z Patrykiem :) Ledwo co dało się równowagę utrzymać hehehe. W końcu wjazd do Swornegaci. Nasz camping to Stanica Wodna PTTK Swornegacie nad j. Witoczno - polecam miejscówkę :)
Wieczór spokojny, odpoczywaliśmy nad brzegiem jeziora. Już wiedzieliśmy, że zostaniemy dwa dni, aby Patryk nabrał sił i nie zniechęcił się na ostatni już etapie do domu.

Cel Swornegacie, pogoda super :)
Cel Swornegacie, pogoda super :) © emo

Cel Swornegacie, pogoda super :) © Cel Swornegacie, pogoda super :)

Cel Swornegacie
Cel Swornegacie © emo

| 16:22 poniedziałek, 20 lipca 2015 | linkuj Wiesz Michuss to musiał być naprawdę OMNIBUS co obliczył, że od 8km/h zaczyna się "strefa śmierci" :) ehhh Pewnie mi zabraliby prawko na tamtym odcinku bo jechaliśmy grubo ponad 10km/h.

A Mały narazie odpoczywa, ale z zainteresowaniem ogląda i czyta relacje innych osób co wrócili z wyprawy własnie. :)
michuss
| 15:39 poniedziałek, 20 lipca 2015 | linkuj Kiedyś Jacek Fedorowicz pisał w jednym ze swoich felietonów o znaku ograniczenia prędkości na terenie jakiegoś zakładu przemysłowego. Ograniczenie było do 7 km/h. Nie mógł wyjść z podziwu dla kogoś kto ten znak ustawił i przewidział, że 6 czy 7 jest ok, ale od 8 zaczyna się już niebezpieczeństwo :P

Przeczytałem wszystkie dni. Zuch chłopak, a dzięki Tobie przeżył coś czego na pewno do końca życia nie zapomni.
| 10:51 poniedziałek, 20 lipca 2015 | linkuj hehehhehe łapa tak. potem paznokcie zaczęly odpadać :D :D :D
a te 5km/h to faktycznie "interesujący znak" :)
Hipek
| 10:41 poniedziałek, 20 lipca 2015 | linkuj Ograniczenie do pięciu na godzinę - pobity został sopocki rekord (10 km/h). Chociaż chyba też takie widziałem na Zachodnim w Warszawie. Ktoś chyba ewidentnie nigdy na rowerze nie jechał.

A łapa świetna, jak ucharakteryzowana do horroru!