Dzień 5 - ostatni: Swornegacie - Brusy

Niedziela, 19 lipca 2015 · dodano: 20.07.2015 | Komentarze 2

Rano pakowanie baaaardzo leniwe. Grono ludzi będących na campingu szykowało się na spływ, a my niespiesznie zbieraliśmy się do wyjazdu do domu. Nadal ciepło, słońce grzeje, a my się plączemy po polu namiotowym. W końcu udało się nam dopiąć wszystko i pojechaliśmy w kierunku Brus. Kilometry są jeszcze z poprzedniego dnia, gdzie wędrowałam po zakupy "do miasta" :)
Biorąc pod uwagę stan Patryka (zapalenie ucha i gorączka), w Brusach postanowiłam udać się na pociąg. Zaczęło lać kiedy posilaliśmy się na dworcu. W sumie kończyliśmy naszą rowerową wyprawę - więc może padać. Ostatnie 4 km  dworca do domu jechaliśmy w ulewie. Zmęczeni, ale przeszczęśliwi, co przeżyliśmy to nasze - nikt nam tego nie zabierze.

Cel Swornegacie
Cel dom © emo

Obiad na stacji PKP Brusy
Obiad na stacji PKP Brusy © emo

Moje kochane dziecko
Moje kochane dziecko © emo

Zmęczeni, ale jacy szczęśliwi. Co przezylismy to nasze
Zmęczeni, ale jacy szczęśliwi. Co przezylismy to nasze © emo

| 10:50 poniedziałek, 20 lipca 2015 | linkuj Im dłużej jechaliśmy tym lepiej mu szło. Ale nie mogłam pozwolić aby jechał z tym bolącym uchem i na dodatek w deszczu całą trasę - pewnie by się rozchorował jeszcze gorzej.
Hipek
| 10:42 poniedziałek, 20 lipca 2015 | linkuj Mimo że chory, dociągnął jeszcze 36 km. Twardziel!