Wyprawowo - znaczy się mini-wyprawowo

Piątek, 21 sierpnia 2015 · dodano: 23.08.2015 | Komentarze 4

Piątkowe przedpołudnie myślałam, że będzie najdłuższe w moim życiu. Wiedząc co mnie czeka tuż po 15 nie mogłam usiedzieć i na szczęście miałam mnóstwo pracy i czas zleciał dość szybko.

Spakowałam sakwy, namiot i potrzebne rzeczy i wyruszyłam na podbój "południowego wschodu pólnocnej części Polski "  :DDDD
Czarna Woda - Śliwice - Tleń, to na piątek wystarczyło. Na miejscu bylam jakoś po 18.00, poszłam wieczorem na ognisko, ale mając na uwadze fakt iż czeka mnie pobudka o 6.00 poszłam szybko spać i zasnęłam mimo hałasu.

Start w Czarnej Wodzie
Start w Czarnej Wodzie © emo
Po kilkudziesięciu kilometrach u celu w tym dniu
Po kilkudziesięciu kilometrach u celu w tym dniu © emo
Pierwszy nocleg, znany juz camping w Tleniu
Pierwszy nocleg, znany juz camping w Tleniu © emo

| 05:45 wtorek, 22 września 2015 | linkuj To tak jak ja wróciłam po 20 latach do Poddąbia - zupełnie nie to samo.
Ale i tak było fajnie :) i w Poddąbiu i w Tleniu :)
starszapani
| 18:07 poniedziałek, 21 września 2015 | linkuj Ach, Tleń...byłam tam sto lat temu na obozie nurkowym. Czadowe miejsce. Po 15 latach wróciłam tam rowerem i to już nie to samo :(
| 10:56 wtorek, 25 sierpnia 2015 | linkuj Gdybym tylko mogła w weekend jechalabym znów.:)
| 10:09 poniedziałek, 24 sierpnia 2015 | linkuj Fajna wyprawa....