Powrót z wyprawki

Niedziela, 23 sierpnia 2015 · dodano: 23.08.2015 | Komentarze 0

Budzik oczywiście zadzwonił o 6.00 ale ja nie wstałam :)
Kiedy rano już byłam gotowa do odjazdu pojawił się Piotr, poznany poprzedniego wieczora, tez już gotowy do podróży.
Kilku kilometrowy podjazd do Pokrzydowa o nach.10% obudził nas na dobre, po czym każde z nas pojechało w swoją stronę, a ja zaczęłam pstrykać  tablice "z gminami" :)
Nie miałam koncepcji na powrót do domu. Po przejechaniu 20 km, w Brodnicy sprawdziłam ile mam do domu - 160 km minimum, a już była godzina 10 rano. Masakra.
Udałam się do Jabłonowa Pom.  - pokręciłam się po okolicy przez około 1.5 h i wsiadłam w pociąg do Grudziądza. Tam od razu bez chwili zastanowienia wskoczyłam do pociągu do Laskowic Pom. - choćby nie wiem co kto mi oferował w tamtym momencie to nie zniosłabym znów tej przeprawy drogą wojewódzką bez asfaltu z Grudziądza poprzez Grupę do Jeżewa - nie, nie ma mowy :)
Nie zrobiłam dziś planowanych 180 km. Może i lepiej, bo ledwo żyję. Jak na tak obciążony rower i wcale nie płaskie tereny na wschód od Grudziądza - to nie jest ze mną tak źle.

Okazalo się że nie byłam tam jedyną
Okazalo się że nie byłam tam jedyną "sakwiarką" © emo
No dalej zbieram no
No dalej zbieram no © emo
I wciąż zbieram i zaliczam te gminy
I wciąż zbieram i zaliczam te gminy © emo
Wazne że pogoda  ok, gorzej że przede mną jeszcze 160 km
Wazne że pogoda ok, gorzej że przede mną jeszcze 160 km © emo
I nie dałam się wciągnąć w macki wytrzymałości
I nie dałam się wciągnąć w macki wytrzymałości © emo
Obiad w Laskowicach Pom
Obiad w Laskowicach Pom © emo

Cyrki normalnie z tym pociągiem w Laskowicach - nie dość że postawili na innym peronie, to jeszcze taaaaaaaakie schody mi kazali pokonać. Myślalłm, że tam zdechnę, już raz zdejmowałam sakwy dziś i wnosiłam rower osobno, a teraz kolejny raz.

Schody schody i schody
Schody schody i schody © emo
W końcu ten rower trafił do pociagu
W końcu ten rower trafił do pociagu © emo