Rodzinny Rajd Rowerowy

Sobota, 29 sierpnia 2015 · dodano: 31.08.2015 | Komentarze 2

W piątkowe popołudnie wyjechałam z synem do Wdzydz. Spakowany namiot i rowery.
Wieczór upłynął nam wspaniale - słuchaliśmy koncertu zespołu Trzy Majtki w Tawernie wdzydzkiej. Rano pobudka i start o 9.00 na miejsce zbiórki przed Rodzinnym Rajdem Rowerowym organizowanym między innymi przez kolegów z GR3M (na ich stronie również relacja z rajdu), a tutaj link do galerii GR3M.

Na miejscu spotkaliśmy wspaniałą grupę ludzi z Tczewa no i w końcu udało mi  się spotkać z Asią  ! Potwierdziliśmy start w biurze rajdu i krótko po 10.00 wyruszyliśmy  w drogę. Trasa jaką wybraliśmy z Patrykiem wiodła wokół jeziora Wdzydze (45 km) i nie raz ją pokonywaliśmy, do wyboru była jeszcze trasa 25 km.
W naszej grupie było niespełna 40 osób. Jechało się... dziwnie mi na początku bo rzadko jeżdżę w grupach. Blokady, przymusowe zsiadanie z roweru, etc były na porządku dziennym - ale i tak było fajnie - mimo jednej gleby jaką zaliczyłam na Płw. Zabrody :)
W Przytarni był bufet z jedzonkiem i możliwość odpoczynku około 30 minut.
Po powrocie do Wdzydz otrzymaliśmy medale pamiątkowe i dyplomy, zjedliśmy posiłek i zaczęły  się pokazy - Patrykowi najbardzoej podobały się ekstremalne skoki na rowerach :)
Posiedzieliśmy jeszcze trochę wśród nowo poznanych rowerzystów z Tczewa, po czym poszliśmy do namiotu, aby się przygotować na wieczorny koncert zespołu Labanda z Bydgoszczy - świetny wokal Pani Malwiny !

Rewelacyjny weekend z synem !!
Namiot, jezioro, zachody słońca, rowerowanie, koncertowanie - czego chcieć więcej ?
Ja wiem czego - a  raczej kogo. :)