Spotkania po latach :)

Sobota, 19 września 2015 · dodano: 19.09.2015 | Komentarze 6

Zanim dotarłam do Trójmiasta, pojechałam do Trąbek :) Spotkania po latach mają to do siebie, że są  najfajniejsze (o ile się na takie spotkania czeka). Mam nadzieję, że odnowienie kontaktu nie było jednorazowe (ba ! jestem tego wręcz pewna) i przed nami jeszcze wiele wspólnych spotkań.

Z Pruszcza do Gdańska wiedzie bardzo fajna droga - wałem przy kanale Raduni. Jechało mi się świetnie. Porównując do czwartkowego wyjazdu, dziś to był lajt na maxa. Im bliżej centrum Gdańska tym więcej ludzi na ddr. Ale było znośnie.

Zwiedziłam na spokojnie Stare Miasto, pokręciłam się tu i tam, odpoczęłam nieco, taki relaks, że chwilami łapałam się na tym czy aby nie "muszę gdzieś jechać", "czegoś zrobić" etc. Nie. Czas był tylko i wyłącznie dla mnie. Świadomość, że do domu wracam pociągiem pewnie miał tu kluczowe znaczenie.
Specjalnie wybrałam boczną uliczkę i malutka knajpkę, aby posiedzieć i posłuchać ulicznej gry na gitarze, ale jakieś trzy typy skutecznie mi to uniemożliwiały, gadali tak głośno, tak gestykulowali rękoma, że myślałam, że im te łapy odpadną w końcu - hiszpański to nie był, może język portugalski . Ale odetchnęłam z wielką ulgą jak sobie poszli.
Poszwendałam się jeszcze po okolicy i czmychnęłam w kierunku Gdyni. A w Gdyni - kolejne spotkanie po latach :) I po latach odwiedziłam Cafe Strych - cudowne miejsce. Muszę tam jeszcze wrócić. :)

Na dworcu PKP byłam jakieś 40 minut przed odjazdem pociągu, ale ledwo co zdążyłam, ponieważ kolejka do kasy była......... nieskończenie długa. Dziwię się, że nie ma tam automatów. No cóż. Może kiedyś.

Dziań rewelacyjny :)) Oby takich więcej. Kondycyjnie też spoko. Nie to co w czwartek.
Czy jutro gdzieś pojadę ?

p.s.
mapa trasy - ale nie całej, mój telefon działa dobrze, dopóki nie włączę endo.

Droga rowerowa tuż przed Trąbkami Wlk
Droga rowerowa tuż przed Trąbkami Wlk © emo

Ze ten piesio nie zwiał
Ze ten piesio nie zwiał © emo

Rowerowo na północ © emo

MOJA LADY I TAK NAJŁADNIEJSZA :)

TO JEST TEŻ CENTRUM GDYNI - ZARĘCZAM :)
Rowerowo na północ © emo

CHCIAŁAM SIĘ ZAMIENIĆ  I WRACAĆ NA TYM WEHIKULE - ALE MI PRZESZŁO :)
Centrum Gdyni
Centrum Gdyni © emo

giovanni
| 19:17 poniedziałek, 28 września 2015 | linkuj Nie wiedziałem, że to TEN kosz i TEN właściciel kosza/pieseła :)
Przed nimi tysiące rowerowohistorycznych kilometrów!!! :)
| 21:13 niedziela, 20 września 2015 | linkuj Fajna sentymentalna podróż....
| 20:02 niedziela, 20 września 2015 | linkuj Buczek - jestem ...... yyyyyyyy - zatkało mnie. Zdjęcie pieska w koszu zrobiłam celowo - tez mam psa, ale nie wyobrażam sobie aby posiedział choćby sekundkę w miejscu. Chętnie zabierałabym go na moje wyprawy, ale to się wiąże z zakupem przyczepki, a i tak nie wiem czy zechcialby tam posiedzieć - zobaczymy.
Pozdrawiam z Kościerzyny :)
Buczek
| 18:18 niedziela, 20 września 2015 | linkuj Ścieżka na wale Kanału Raduni, mimo, że dzielona z piechurami, faktycznie przyjemna.

Co do pieska, to raczej nie zwieje. To jest Sunia ze zmiażdżoną przednią łapą oraz zanikiem mięśni i ścięgien. Właściciel - Tomek Pluciński, nie tylko ją przygarnął i przywiózł do Gdańska z miasteczka Jedwabne, ale i powoli, delikatnie oswoił z jazdą w koszu na rowerze. Co więcej, nie jest to pierwszy użytkownik tego kosza. Wcześniej jeździła w nim Mila, która od grudnia jest w pieskim niebie.

Pozdrawiam z Gdańska
| 08:19 niedziela, 20 września 2015 | linkuj no i jest - pogoda ducha przede wszystkim, a reszta - sama przyjdzie :)
Jurek57
| 07:10 niedziela, 20 września 2015 | linkuj O tej porze ... najważniejsza jest pogoda ! Również ducha ! :-)