Chojnice i Kaszubska Marszruta

Niedziela, 4 października 2015 · dodano: 05.10.2015 | Komentarze 3

Po sobotnim relaksie w Trójmieście, postanowiłam, że niedziela będzie bardziej aktywna.
Start z Brus w kierunku  Chojnic zapoczątkował cudowny dzień.
Wspaniała pogoda, świetne nastroje - więc cóż stało na przeszkodzie ?
Nic.
 A zatem ?

Pierwszy pit stop w Chojnicach - nie było mojego burgerkinga więc obiadu też nie było.

Ale było wd-40 :D

Rynek Chojnice
Rynek Chojnice © emo

Za to humory dopisywały na całego: Sentymentalna podróż do skandiamaraton ;) Jakoś nie można się z tym rozstać.

Ma się ten sentyment
Ma się ten sentyment © emo

Brama - CHojnice
Piękny staw w Jarcewie © emo
Jarcewo i wyspa
Jarcewo i wyspa © emo

Zmieniam tę czcionkę i zmieniam  i tak namieszałam, że już nie mogę wrócić do standardowej.

Ale co tam.

Dzień super wykorzystany, na trasach Kaszubskiej Marszruty mnóstwo ludzi, ale tylko Marcin i ja jechaliśmy w krótkich spodenkach i koszulkach - pozostali ubrani nieco 'grubiej'.

Znaleźliśmy fajną drogę z Chojnic do Jarcewa gdzie szybko przeskoczyliśmy do Klosnowa na niebieski szlak w kierunku Drzewicza.

Tam też sporo rowerzystów - fajnie się śmigało.

Drzewicz już totalnie wyciszony - porównując do miesiąców wakacyjnych. Puste pola namiotowe i campingi - jednak rowerzyści nie odpuszczają :D

Szkoda, że nie zajechaliśmy do Swornegaci - spędziłam tam w sumie najwięcej wolnego czasu podczas minionych wakacji - ciekawe jak tam wygląda o tej porze roku.

Może się przekonam za parę tygodni - jak zrobię jesienny rekonesans :)

....

| 06:00 wtorek, 6 października 2015 | linkuj Katana - już nie będę tu mieszać z tymi czcionkami. Zostawiam.

Nefre - pewnie, że piękna :) Chciałoby się jeszcze - ale to może jakoś w listopadzie.
| 20:42 poniedziałek, 5 października 2015 | linkuj Piękna trasa:)) Pozdrawiam
Katana1978
| 18:18 poniedziałek, 5 października 2015 | linkuj heh też z czcionkś miałam jazdy - ale wiem już jak pozbyć się tego problemu. W kodzie blogu *tego wpisu najprawdopodobniej masz tekst w <div> </div> (czy coś takiego podobnego) Jak skasujesz ten kod to tekst powinien wrócić do normy czyli normalnej czcionki.