Rajd Szlakiem Hutniczym

Niedziela, 15 listopada 2015 · dodano: 16.11.2015 | Komentarze 4

W sobotę nie wiadomo było czy jechać czy iść, czy zostać w domu. Skończyło się na marszu, a w niedziele rano zapakowaliśmy rowery i udaliśmy się do Kartuz na rajd Szlakiem Hutniczym.  Przy Kartuskiej Promenadzie spotkaliśmy uczestników rajdu, między innymi Asię i Wieśka z Tczewa. Poczekaliśmy na spoźnialskich i po godzinie 11.00 ruszyliśmy w kierunku Trątkownicy. W sumie było 15 osób. Zgrabna grupa :D

Załączam fotorelację orgów :)

Subiektywna moja ocena samego szlaku hutniczego, a raczej jego oznakowania - nie jest wcale pozytywna. Nie gubię się w lesie i mam dobra orientację w terenie, ale gdybym miała powtórzyć ten wczorajszy przejazd no to nie wiem czy poszłoby mi tak gładko bez zaglądania w mapę. Fakt iż  "robiliśmy szlak" od końca był pewnym utrudnieniem, niemniej jednak nawet jadąc od końca oznakowanie  winno być obustronne. Nie rozumiem kto i dlaczego tak jakoś to wymyślił w ten sposób. Mało tego - oznakowanie gdzieniegdzie znika, jest niszczone. Znając siebie i tak się tam wybiorę sama na taki mały rekonesans, ale pewnie poczekam  na temperatury o kilka stopni chociaż wyższe :)

Towarzystwo podczas rajdu wyborne, spotkało się starych znajomych, było serdecznie i miło. Nie zabrakło "mrożącej krew w żyłach akcji ratunkowej", kiedy to Wiesiek zostając na końcu "peletonu" nie zauważył, że skręciliśmy w lewo i pojechał prosto (w lesie przed Kartuzami), ciemno już, zmęczenie dawało się we znaki, dobrze że Asi udało się dodzwonić do męża, który wylądował w ...Somoninie. Po "akcji ratunkowej" (Natalia i Robert pojechali w kierunku Somonina naprzeciw Wieśkowi), w końcu znaleźliśmy się przy samochodach naszych, spakowani już  udaliśmy na smaczną kolację do Gonzalesa  :D

Zatem: do następnego !

Tak jak na załączonym zdjęciu
Tak jak na załączonym zdjęciu © emo
Chyba początek szlaku hutniczego
Chyba początek szlaku hutniczego © emo
Nie wiem gdzie, ale pod nami chyba Radunia
Nie wiem gdzie, ale pod nami chyba Radunia © emo
Okolice kamiennych kręgów ale nie pamietam gdzie
Okolice kamiennych kręgów ale nie pamietam gdzie © emo
Kamienne kręgi- Trątkownica
Gdzieś za Kaplicą
Gdzieś za Kaplicą © emo
Gdzień na szlaku hutniczym
Gdzies na szlaku hutniczym © emo