Popełnione kilometry niedzielne

Niedziela, 22 listopada 2015 · dodano: 22.11.2015 | Komentarze 6

Nie chciało mi się, a im szybciej mijały poranne godziny tym bardziej byłam zła, że nie "poszłam na rower".

Koniec końców - ubrałam się znów w zimowe ciuchy, za oknem 4 stopnie i o dziwo bez śniegu (bo co zajrzałam na fb to wszyscy dziś od rana wrzucali fotki tego co mają za oknem przykryte śniegiem).

Wyszłam przed dom - zimno - ale przyjemnie. Wiedziałam, że nie pokręcę dziś żadnej setki ani coś tylko tak  odrobinę :)

Było w sam raz - na powrocie - ciemne chmury nadciągnęły nad miasto i coś zaczęło z nieba lecieć (nie nie - nie śnieg).

Ja chce lato !!!!!!!!!!!!!!!!

Rezerwat Ciche
Rezerwat Ciche © emo

| 13:20 poniedziałek, 30 listopada 2015 | linkuj Zgadza się - jak jest śnieg, świeci słońce - cudowny czas - ale na krótko :)
sikorski33
| 12:27 poniedziałek, 30 listopada 2015 | linkuj Jakoś musimy się do lata przemęczyć. Ja czekam na śnieg. lubię wtedy jeździć po lesie i podziwiać piękne widoki... :)
| 21:39 niedziela, 29 listopada 2015 | linkuj Pewnie że ma - ale żeby choć slońce świeciło :)
panther
| 19:03 niedziela, 29 listopada 2015 | linkuj Powiem tak...jesień, zima ma też swoje uroki...
| 09:11 poniedziałek, 23 listopada 2015 | linkuj Oby to nie była dłuuuga mroźna zima - bo z tym przeżyciem może być kiepsko.
| 16:27 niedziela, 22 listopada 2015 | linkuj A kto by nie chciał lata..... musimy jakoś przeżyć....