Rajd po Żuławach

Sobota, 28 listopada 2015 · dodano: 29.11.2015 | Komentarze 10

Po piątkowym, wspaniałym wieczorze mieliśmy tyle jeszcze sił i chęci, aby spakować się szybko w sobotni poranek i pojechać do Tczewa, aby porowerować w grupie wspaniałych, tczewskich przyjaciół z Amatorskiej Grupy Rowerowej.

Zebrała się17 osobowa ekipa - więc wcale nie tak mało. Mimo mrozu i przenikliwego wiatru humory dopisywały i jechało się nawet nieźle.

Po okolicach Tczewa jeździłam nie raz - ale nigdy o tej porze roku, no i nigdy w tak licznej grupie - cieszę się,  że udało się mi spotkać ludzi znanych z bikestats'a (w końcu) - choć nie jest to wcale takie łatwe rozpoznać "znajomych z bloga" jak wszyscy zamaskowani i tylko oczy widać :)

Cały rajd wspominam rewelacyjnie, bardzo się cieszę, że pojeździliśmy. Było faktycznie zimno, wiatr jeszcze potęgował odczuwanie niskiej temperatury, mimo to bawiliśmy się świetnie - zwłaszcza jak Michał zaczynał swoje zajebiste rozmówki - mało się w majtki nie posikałam ze śmiechu, a policzki bolały aż od śmiechu.

Nie obyło się bez lotu prze kierę w wykonaniu Marcina (poniżej na foto widać te nieszczęsne schody) i bez pilnie poszukiwanej łazienki (nie będę wspominać gdzie ją znalazłam - ale zapewniam było - święcie komfortowo). AAA i zapomniałam wspomnieć, że zanim wyjechaliśmy na trasę rajdu musiałam napompować koło - w tym pomógł mi kolega Maciej, który wyjął ze swojego plecaka..... pompkę samochodową :) - dzięki.

Relacja. zdjęcia  i mapka pewnie pojawi się u Marka i u Asi :)

Jeśli kogoś pominęłam z bikestats to serdecznie przepraszam i proszę o odpowiedni komentarz :)

Gdańskie Żuławy gdzieś po drodze

Foch Forever
Foch Forever © emo

Zimno jak nie wiem
Zimno jak nie wiem © emo
Miłocin i kolejny dom
Miłocin i kolejny dom © emo
Miłocin
Stablewo © emo
Tczewska Lokomotywa w hołdzie Ciechowskiemu
Tczewska Lokomotywa w hołdzie Ciechowskiemu © emo
Szlak Domów Podcieniowych - Żuławy Gdańskie. Pamiątkowa fotka - w Tczewie na bulwarze © sikorski33

Ekipa w pelnym składzie
Ekipa w pelnym składzie © emo

MARECKY
| 17:16 poniedziałek, 7 grudnia 2015 | linkuj Nie korzystam z ,,twarzo-książki''''. Może info na maila :-).
| 18:55 piątek, 4 grudnia 2015 | linkuj Marecky - zapowiedzi naszych wyjazdów są na FB - Amatorska Grupa Rowerowa Tczew...., w najbliższą niedzielę śmigamy na jarmark świąteczny do Owidza....
MARECKY
| 18:28 piątek, 4 grudnia 2015 | linkuj Dajcie znać jak coś razem znowu wymyślicie :-)
| 13:19 poniedziałek, 30 listopada 2015 | linkuj Sikorski33 - oby więcej - ale niech jest trochę cieplej. Niemniej jednak było super.
| 13:19 poniedziałek, 30 listopada 2015 | linkuj Darek - zaiste - super wycieczka. :) Żeby tylko było bliżej lata :)
sikorski33
| 12:23 poniedziałek, 30 listopada 2015 | linkuj Ja też dziękuję za wspólne kręcenie, było spoko..:) Oby więcej takich wycieczek :)))
Pozdrawiam :)
djk71
| 07:49 poniedziałek, 30 listopada 2015 | linkuj Piękna wycieczka w licznym towarzystwie :-)
| 21:38 niedziela, 29 listopada 2015 | linkuj Panther - pewnie że ekipa zacna - bardzo zacna nawet. Śmigało się cudnie. Dziękuję za pozdrowienia :)

Nefre - jestem pewna że to nie ostatnia nasza wspólna wycieczka :)
| 21:27 niedziela, 29 listopada 2015 | linkuj Cieszę się, że zagościliście u nas w naszym regionie...., mamy nadzieję..., że to nie była ostatnia wizytacja tak sympatycznych Bikerów z Kaszub:))))
panther
| 19:01 niedziela, 29 listopada 2015 | linkuj Ekipa zacna, to i wyjazd udany :-)