Do Orla

Sobota, 19 marca 2016 · dodano: 19.03.2016 | Komentarze 2

Sobotni przedpołudniowy  rower był "właściwą realizacją", mile rozpoczętego w piątkowy wieczór weekendu.

Tym razem wcale nie pojechaliśmy do Wdzydz tylko na południowy wschód od miasta.

Pierwsze kilometry (jeśli nie metry) były dla nas baaaaaaardzo trudne i już szukaliśmy skrótów do domu.

Niemniej jednak wiatr w plecy jakoś tak pomagał nam, że pokonaliśmy trasę, którą zaplanowałam.

Na półmetku w Orlu odwiedziliśmy naszych dobrych znajomych, po krótkiej przerwie trzeba było śmigać z powrotem.

I tu już nie było tak łatwo. Wiatr znacznie zmniejszył naszą prędkość, ale nie jechało się źle.

Niby nie daleko od domu, a znów okazało się, że odkryliśmy nowe, nieznane wcześniej trasy. Droga z Orla, poprzez Chrztowo do Niedamowa okazała się całkiem niezła (nie mówię o stanie nawierzchni). Trzeba tam wrócić  w maju, kiedy wszystko zacznie budzić się do życia i pokryje cudowną zielenią.

Dzień bardzo udany. Mimo wiatru bardzo zimnego, na powrocie znacznie utrudniającego jazdę  - mi jechało się świetnie.

Dobry podkład pod jutrzejszą eksplorację naszego wybrzeża. :)

MAPA TRASY

Wspaniała trasa
Wspaniała trasa © emonika
Słońce nam dotrzymywało towarzystwa
Słońce nam dotrzymywało towarzystwa © emonika