Testowanie kurtek i rowerku

Piątek, 1 kwietnia 2016 · dodano: 01.04.2016 | Komentarze 5

Dzień na wariackich papierach. W pracy kocioł, jak to zwykle w piątek, a na dodatek rozliczenie miesiąca. Po pracy myk do dentysty z synem, do domu, obiad i .. na rower :)

Siedząc za biurkiem i zerkając za okno wydawać by się mogło, że pogoda znośna, ehe akurat. Właściwie zapadła decyzja już, że nie jedziemy bo nam zimno. Koniec końców założyliśmy swoje nowe kurteczki made in Lidl i kierunek Nowa Wieś.

Nie mogę tu nie wspomnieć o "prawie" nowym rowerze Patryka - ma nowe hamulce, przerzutki tył przód, chwyty z rogami, linki, błotniki, bagażnik (sakwy zostały w domu :D ). Naprawdę podziwiam go za to, że w zeszłe lato jechał z sakwami na tym czymś....

Co do kurtek - męska ma wywietrznik na plecach, damska nic. Jedno wiem, że od wiatru chronią super, ale pod spodem - no cóż - mało komfortowo - to bardzo delikatne określenie. Nie wiem jak one się mają do deszczu - chyba nie chciałabym sprawdzać.

Wiało strrrrrrrasznie. Na termometrze 8 stopni na plusie a miałam wrażenie, że jest minus dwa.

Krótka przejażdżka na dziś wystarczyła.

Jutro rajdzik nas czeka :)

Synek mamusi
W drodze po Marcina
W drodze po Marcina © emonika

Katana1978
| 20:58 sobota, 9 kwietnia 2016 | linkuj Moje kurtki z Lidla wytrzymywały tylko 1 sezon :( zwykle pruły mi się pod pachami i w kieszeniach :(. Na jesienne wiatry i zimowe zawieruchy są w sam raz. Z Lidla to jedynie koszulki i spodenki z pampersem do tej pory ciągnę :)
| 19:56 poniedziałek, 4 kwietnia 2016 | linkuj Pożyjemy i zobaczymy :)
starszapani
| 17:18 poniedziałek, 4 kwietnia 2016 | linkuj Monika, na te kurtki teraz jest za ciepło, ale gwarantuję Ci, że przydadzą się jak będzie chłodno, w takich warunkach ich "nieoddychalność" jest wtedy zaletą :)
| 06:35 poniedziałek, 4 kwietnia 2016 | linkuj Wiem Asia, wiem. Ale Lidl był pod nosem. Jednak nigdy więcej...
| 21:24 piątek, 1 kwietnia 2016 | linkuj Mama i synek- jak brat z siostrą.... Co do kurtek trzeba było się wybrać do Decatlona