Rajd Kociewsko-Kaszubski, Kaliska, dzień 1.

Sobota, 14 maja 2016 · dodano: 16.05.2016 | Komentarze 3

Pierwszy Rajd Kociewsko - Kaszubski organizowany przez Lokalną Organizację Turystyczną Kociewie.
Startujemy (Patryk, Marcin i ja) z Kalisk k/Zblewa dokąd dotarliśmy autem. Na miejscu znajome twarze wspaniałej ekipy tczewskiej, elbląskiej i nie tylko. Pogoda super, słonecznie, ciepło, jest cudnie.
Jedziemy w kierunku Wielkiego Klincza (gdzie jest nocleg w szkole), udając się najpierw na Cieciorkę, Bożepole i Wilcze Błota - tam czeka na nas poczęstunek iście królewski. Posileni śmigamy szosą w kierunku Nowej Karczmy gdzie jest kolejny postój przy Kaszubskiej Chacie. Spędzamy tam dość sporo czasu, bawiąc się wyśmienicie, co jest uwiecznione na poniższych zdjęciach.

Po relaksie, udajemy się w kierunku Będomina, gdzie zwiedzamy Muzeum Hymnu Narodowego.
Mimo małej "awarii organizmu" mojego syna, w drodze do muzeum, wszystko kończy się dobrze. No może nie zupełnie wszystko, bo już na ostatniej prostej do bazy, zdarza się wypadek - Tomek przelatuje nad kierownicą i rozbija się o asfalt..... Gdyby nie kask, skutki byłyby o wiele bardziej tragiczne. Niemniej jednak i tak była potrzebna pomoc SOR'u.

Po dotarciu do Wlk. Klincza, wypiciu kawy i krótkim moim zwiedzaniu szkoły, do której chodziłam osiem lat - udaliśmy się do Kościerzyny, do nas do domu - nie nocowaliśmy na sali - postanowiliśmy z Marcinem zaprosić do nas naszych wspaniałych, najlepsiejszych  rowerzystów z Tczewa i nie tylko.  Po baaaardzo miłym wieczorze, tańcach i rozmowach prawie do białego rana, poszliśmy spać, aby rano być gotowi na kolejny etap rajdu.

Dzień naprawdę fantastyczny. Po prostu nie ma słów aby to opisać.
Jechało chyba około 60 rowerzystów ! W różnym wieku o różnej kondycji fizycznej - niemniej jednak nie było żadnych problemów z utrzymaniem tempa przez nikogo. Jazda to była czysta przyjemność ! Fajna trasa, fajni ludzie, dużo humoru, życzliwości  i uśmiechu.

Chcę więcej !

p.s. Dziękuję Asi, Ali, Wiesiowi, Damianowi, Andrzejowi i Tomkowi za przyjęcie zaproszenia i możliwość spędzenia wspólnie  wieczoru  u nas.

Rajd Kociewsko-Kaszubski, przed startem
Rajd Kociewsko-Kaszubski © emonika
Rajd Kociewsko-Kaszubski, w drodze
Rajd Kociewsko-Kaszubski, w drodze © emonika
Rajd Kociewsko-Kaszubski, Nowa Karczma, nas troje :)
Rajd Kociewsko-Kaszubski, Nowa Karczma, nas troje :) © emonika
Rajd Kociewsko-Kaszubski, Nowa Karczma
Rajd Kociewsko-Kaszubski, Nowa Karczma © emonika

Kaszubski sznaps - nie do kupienia :)
Rajd Kociewsko-Kaszubski. Nowa Karczma
Rajd KK Nowa Karczma
Rajd KK Nowa Karczma © emonika
Najlepszy rajd mego syna
Najlepszy rajd mego syna © emonika
Patryk i jego najlepszy rajd
Patryk i jego najlepszy rajd © emonika

Rajd Kociewsko-Kaszubski, w drodze do Będomina
Prostowanie koła. Rajd KK © emonika
Rajd Kociewsko-Kaszubski, wypadek
Rajd Kociewsko-Kaszubski, wypadek © emonika

Nasz rajdowy Dalmatyńczyk. Nadworne mechaniki :). Damian w tle :)