Samotnie tez fajnie - Wdzydze.

Poniedziałek, 9 maja 2016 · dodano: 10.05.2016 | Komentarze 3

Strasznie "męczący weekend rowerowy" był - ale mi nadal mało - udało mi się wyrwać nieco czasu dla siebie i pojechałam tam gdzie kocham jeździć - zwłaszcza o tej porze roku. O dziwo - tawerna była otwarta ! Toż to szok! ;)

Posiedziałam nad brzegiem jeziora, na ulubionej ławce. Pozałatwiałam telefonicznie ważne sprawy i pomknęłam do domu.

Czasami mam tak, że mnie ciągnie w nieznane  (uwierzcie mi są jeszcze w okolicach takie dla mnie miejsca !), nawet w okolicach Wdzydz - więc skręciłam z szosy w jakąś drogę pożarową, numer 18 chyba. I znów wylądowałam w piachu, który mi się już po nocach śni, a wyjechałam na znanym skrzyżowaniu Wdzydze/Gołuń/Juszki. No tak - mało tego "nieznanego" było.
Wracałam już asfaltem z Juszek, ale pod wiatr straszliwy. W domu już nie miałam sił na nic. A zasnęłam o koło 19.00 budząc się po 12 godzinach. Hmm. chyba odpoczęłam. Choć pewna nie jestem. :)

Jezioro Wdzydze od strony Tawerny pod wieżą
Jezioro Wdzydze od strony Tawerny pod wieżą © emonika
Jezioro Wdzydze - cudowne miejsce, zwłaszcza o tej porze roku
Jezioro Wdzydze - cudowne miejsce, zwłaszcza o tej porze roku © emonika
No i doczekałam się na Kaszubach renowacji tych wspaniałych drogowskazów
No i doczekałam się na Kaszubach renowacji tych wspaniałych drogowskazów © emonika