Gdynia i Lipusz z Marcinem i Jackiem

Czwartek, 26 maja 2016 · dodano: 30.05.2016 | Komentarze 0

Plan był zaiste bardzo piękny. Ale jak to czasami bywa plany biorą w łeb i ni ma nic.
Zatem planem naszym było pojechać sobie z Gdyni do Władysławowa i wrócić, niestety przyzwyczajeni do jazdy w krótkich gaciach nie wzięliśmy sobie do serca faktycznego stanu pt: " załamanie pogody". No cóż. Mimo to wyruszyliśmy na północ. Zaledwie po 7 km wiedzieliśmy, że to walka  wiatrakami i zawróciliśmy do auta.

Szkoda, że nie da się pokazać naszych min, jak zbliżaliśmy się do Kościerzyny i niebo się przejaśniało i temperatura wzrastała. Na podwórku plus 20 st i niebieskie niebo nad nami - a w Gdyni w tym czasie temp.wzrosła do 14 stopni. Trzeba było siedzieć u siebie i pojeździć, a nie się szlajać bóg wie gdzie /taki mały żarcik/.

Jacek odpuścił rowerowanie, a Marcin i ja pojechaliśmy jeszcze do Lipusza do znajomych z Tczewa na Rajd Kluki. Nie zabawiliśmy długo, pogadaliśmy tylko trochę i tą samą drogą do domu wróciliśmy.