Ostrzyce i okolice z Marcinem

Niedziela, 12 czerwca 2016 · dodano: 13.06.2016 | Komentarze 6

Niedziela zapowiadała się równie tragicznie co sobota, ale wyszło trochę lepiej.
Nie wiem czemu jest mi wiecznie zimno, dlatego sceptycznie podeszłam do tej naszej wycieczki rowerowej, gdzie jeszcze przed wyjściem przed dom, nie wiadomo było gdzie jedziemy.
W sumie kierunek obrany został dość trafnie - mimo zatoczonego półkola aby dotrzeć do Sikorzyna. Na początku było mi nieco chłodno, ale wraz z mijającymi kilometrami było coraz lepiej. Odkryłam fajny zjazd z Szymbark do Krzesznej (?) - nie, wcale nie po płytach betonowych, ale nieco wcześniej skręciliśmy w lewo, aby wyjechać tuż obok Hubertówki - ale podjeżdżać tamtędy to bym nie chciała za chiny - wolę sto razy robić podjazdy na Wieżycę.
Pierwszy postój w Ostrzycach - nigdzie się nie spieszyliśmy, dlatego delektowaliśmy się pięknem jakie nas otaczało. Chciałam pokazać Marcinowi fajną knajpę w tej miejscowości, byłam tam chyba z 10 lat temu jak nie jeszcze dawniej i nie byłam pewna czy takowa jeszcze istnieje. Podjechaliśmy kilkaset metrów, zeszliśmy po stromych schodach taszcząc rowery - JEST ! Bar Piec Chlebowy w Ostrzycach.  Polecam szczególnie ryby !!
Tam spędziliśmy też pewnie ponad godzinę, było cudownie spokojnie, sielsko, cieplutko z przepięknym widokiem na jezioro Ostrzyckie. Nawet poleżałam sobie na trawce pod jabłonką po posiłku :D

Kolejny etap trasy to Brodnica Dolna i jazda wzdłuż jeziora Ostrzyckiego do Haski, tam to są dopiero widoki no i rewelacyjne ścieżki , potem na Czapielski Młyn i szosą szybciutko do Stężycy na Targi Pro Building Expo - budowlane , narzędziowe, hydrauliczne. Wiem, że generalnie mało powinno mnie to interesować - a jednak interesuje odrobinę. Dzięki wizycie tam - otrzymaliśmy kilka całkiem fajnych gratisów - pierwsze co przykuło moją uwagę to stoisko firmy BlueDolphin i ich taśmy. Pamiętając doskonale moją sytuację na rajdzie tczewskim, kiedy siwa taśma uratowała mnie przed wędrówką "z buta"  - szukałam czegoś jeszcze lepszego - okaże się jeśli będzie taka potrzeba - dziękujemy. Kolejne prezenty otrzymaliśmy od firmy WD40, która chyba w marcu tego roku wprowadziła do sprzedaży coś specjalnie dla nas rowerzystów, dwa preparaty do smarowania. Sprawdzimy i ocenimy no i dziękujemy :)

W sumie całkiem niezły dzień. Nawet mi się podobało. Dawno nie miałam tak sielskiej niedzieli.
Do domu wróciliśmy tuż przed 18.00, po drodze mijały nas grupki ludzi z czteropakami pospiesznie mknąc do strefy euro :D

Pięknie, wspólnie, bezstresowo spędzony dzień :)

Sikorzyno
Jezioro Ostrzyckie w okolicy Haski © emonika
Stężyca i targi
Stężyca i targi © emonika
Gratisy  - nowosć 2016 ! Mam nadzieję że sa tak dobre jak zachwalał przedstawiciel firmy na targach w Stężycy © emonika
Gratisowe taśmy  - liczę  że ta mniejsza będzie spełniać w razie czego swoje zadanie
Gratisowe taśmy - liczę że ta mniejsza będzie spełniać w razie czego swoje zadanie © emonika