Wkoło miasta, popołudniem.

Czwartek, 16 czerwca 2016 · dodano: 18.06.2016 | Komentarze 0

Czwartkowe rowerowanie było wyczekane na maxa, ale nie zawsze można mieć to czego byśmy akurat chcieli, są czasami rzeczy ważniejsze :)

Jeździłam w sumie po obrzeżach miasta, ale trafiłam i do Szarloty i do Garczyna. Chciałam posiedzieć w ciszy nad wodą, ale w Szarlocie to było niemożliwe - to jak nastolatki się zachowują w takich miejscach przechodzi moje wyobrażenie o tym.
ehhh - szkoda gadać.
I nie wiem też czy ma sens pisać po raz kolejny o tym, że  w Kościerzynie kierowcy mają zaćmienie mózgu totalne jak wyjeżdżają z podporządkowanej - nie są w stanie pojąć, że coś takiego jak rower istnieje na tym świecie i nawet ktoś na czymś takim jeździ po ich mieście ! Zero świadomości - ZERO.
Bezpieczniej jest naprawdę w lesie, nawet na wąskich singletrackach stromych niż na prostej pseudo-ścieżce rowerowe w mieście.

No i tym miłym akcentem kończę dzisiejsze pisanie :)

Szarlota koło Kościerzyny
Szarlota koło Kościerzyny © emonika
Szarlota, miał być spokój, ale młodzież skutecznie to utrudniała
Szarlota, miał być spokój, ale młodzież skutecznie to utrudniała © emonika
Przerwa na randkę z Leszkiem w domu
Przerwa na randkę z Leszkiem w domu © emonika
Garczyn koło Kościerzyny, schodki do jeziora, dziś niepokonane