Do Sasina

Wtorek, 13 września 2016 · dodano: 18.09.2016 | Komentarze 4

Najfajniejsze wycieczki samotne mam we wrześniu właśnie.

Pomysł zrodził się w mej głowie nawet nie wiem kiedy, ale nie trwało to nawet pięć minut zanim podjęłam decyzję, że JADĘ.
Kierunek Sasino z noclegiem wiadomo, że tylko w ArKa Sasino. Chyba już pisałam, że to idealne miejsce dla rowerzystów, a jak nie to kolejny raz potwierdzam.
Znaną trasą do Sierakowic (chciałam coś tam kombinować z szutrami etc, ale jakoś mi przeszło), gdzie nabyłam nowy power bank i mogłam spokojnie jechać już do Lęborka. Tam połaziłam trochę po mieście - znalazłam inne miejsca, w których dotąd jeszcze nie byłam.
Około g. 16.00 byłam już w Sasinie.
Wieczorem pojechałam z gospodarzami i ich córką na zachód słońca...... no nie da się opisać. Trzeba tam być.

Zanim pojechaliśmy obejrzeć zachód słońca - posiedziałam z Kamilą i Arkiem  w ogrodzie - opowiadali o swoich  dwóch dniach rowerowych w Szwecji. Byłam w szoku, że na promie było 700 rowerzystów !!! Niemniej w totalne osłupienie wpadłam jak usłyszałam że .....  wielu z nich - zapomniało wziąć rowery ! hehe Widocznie mieli zupełnie inne priorytety.
Wiem też że jest to mój plan na przyszłość - ta cała Szwecja (oczywiście z rowerem) :)

Tuchlino
Tuchlino © emonika
Lębork
Lębork © emonika
Lębork - odkrywany na nowo
Lębork - odkrywany na nowo © emonika
Nie wiem co to ma być za poza
Nie wiem co to ma być za poza © emonika
Odpoczynowko na plazy
Odpoczynowko na plazy © emonika
Stilo i zachód
Stilo i zachód © emonikaStilo i zzachód