Sasino, Białogóra - po "latach" z moim M.

Niedziela, 30 kwietnia 2017 · dodano: 05.05.2017 | Komentarze 0

Kolejny nasz pobyt w NASZYM miejscu.

Nie pamiętam kiedy mieliśmy czas tylko i wyłącznie dla siebie.

Dzień poprzedzający nasza wycieczkę rowerową upłynął w fantastycznej atmosferze z bardzo pozytywnie zakręconymi ludźmi.

Następnego dnia zabrałam Marcina  tam gdzie zwykle jeździłam sama. Fajnie było widzieć jak drugiej osobie nowo odkrywane tereny, trasy, krajobrazy "podnoszą ciśnienie" i dają powera.

Z Sasina pojechaliśmy na Stilo i drogą pożarową nr 6 do Lubiatowa. Dalej do Białogóry. Powrót na Choczewo, już bardziej asfaltowo.

Przy okazji pozdrawiam rowerzystów z Bolszewa  i okolic ( serdecznie dziękuję za miśki :D )

Nie pamiętam kiedy jechaliśmy razem na rowerze - dlatego ten dzień, to rowerowanie celebrowaliśmy do granic możliwości.

Było - ... nie ma takich słów, które mogłyby to określić.

Mimo zimówkowej majówki pogoda nam o dziwo dopisała.

Wracając do bazy - ArKa Sasino - trafiliśmy na miejscowość Ciekocinko, a tam PAŁAC. Nie połaziliśmy tam gdzie chcieliśmy - odkładając to na "następny raz" - a wiem, że nastąpi.

Kocham rowerowanie !!!!!!!!!!!! :D :D :D :D

Plaża Stilo i zaliczone kesze
Plaża Stilo i zaliczone kesze © emonika
W drodze do Lubiatowa, ktoś się nudził. I to nieźle całkiem
W drodze do Lubiatowa, ktoś się nudził. I to nieźle całkiem © emonika
Wydmy, morze, piasek  i droga
Wydmy, morze, piasek i droga © emonika
Nad morzem, prawie, i nie tylko
Nad morzem, prawie, i nie tylko © emonika