Niebieskim do Gołunia.

Poniedziałek, 1 maja 2017 · dodano: 06.05.2017 | Komentarze 0

Drugi dzień na rowerze z rzędu to jakiś cud w tych czasach - a jednak się udało :) Animuszu dodaje fakt iż nie jechałam sama tylko znów z Marcinem. Co nie zdarza się ostatnio często. Co ja gadam - my we dwoje na rowerze to święto w sumie i ewenement - wierzę, że to kiedyś się zmieni.

Plany mieliśmy ło ho ho ho i jeszcze dalej.
Skończyło się na szlakach nam znanych ze wspólnych początków rowerowania. Słońce dodawało energii. Odwiedziliśmy stary szlak rowerowy z KS do Wdzydz, potem żółtym z Gołunia do Szenajdy, Juszki i asfaltowo do KS. Pięknie jest o tej porze w lesie, w terenie. Niemniej jednak ten rok, ta nasza wiosna to... porażka. Ale jestem optymistką (!)

p.s. Marcin dziś testował naszą nową Żyletę :D  - jest BOSKA !!! ;)

Juszki Szenajda Kaszuby
Juszki Szenajda Kaszuby © emonikav
Kościerska fontanna - dziwne że działa jak kilka dni temu najechała na nią karetka :D © emonika
Przedstawiam nasz kolejne dziecko  - Żyleta !!