Do Koszałkowa we dwoje.

Sobota, 13 maja 2017 · dodano: 15.05.2017 | Komentarze 1

Poranek obudził nas intensywnym słońcem, to znaczy jego promieniami jakie wpadały przez okno.

Mimo nocnych wojaży, postanowiliśmy dziś też spędzić dzień na rowerze. Pojechaliśmy  do Koszałkowa, poprzez Pierszczewo - znajdując moją "zaległą" skrytkę. Niestety jedna z nich, która istniała jeszcze 14 dni temu - zniknęła.

Tyle lat jeździmy po tych Kaszubach i popatrz.... jak geocaching pozawala nam nadal odkrywać nieznane miejsca.

Zwykle okolice Pierszczewa, Czapielskiego Młyna - omijałam z względu na "przewyższenia" - hihhi a szkoda bo krajobrazy są nieziemskie - zwłaszcza o tej porze roku kiedy przyroda budzi się do życia.

W połowie trasy zrobiliśmy sobie popas w Koszałkowie posilając się baaardzo smakowitą pizzą z Gawry:)

Dzień wspaniały !

W drodze do celu, pieknym szlakiem
W drodze do celu, pieknym szlakiem © emonika
Pomost w Gołubiu, w promieniach słońca
Pomost w Gołubiu, w promieniach słońca © emonika
Piekna podoga, wspaniałe miejsce
Piekna podoga, wspaniałe miejsce © emonika