• Sprzęt Żyleta

Spacer wieczorową porą z Żyletą.

Czwartek, 18 maja 2017 · dodano: 19.05.2017 | Komentarze 0

Popołudniowa przejażdżka zmieniła się w nocne podróżowanie.

Tym razem na wycieczkę zabrałam Żyletę  - cud maszyna. Chyba się odkochałam i miłość mi przeszła do Lady... to straszne wręcz !

hmm.

Mój rower i ja to jedność, nie pozwalam go używać nikomu. Nie chcę nowych hamulców, żadnych tarczówek, srówek, i innych NOWYCH. Moja Lady to rower kultowy. Odpryski na ramie są jak blizny na ciele, opowiadają historię. Historię ściśle związaną z moim życiem i życiem Jej. Nie chciałam nic zmieniać. Do wczoraj właśnie. Ale.. tak se myślę, że to tylko chwilowe.. Bo już dziś nie wyobrażam sobie, że Lady nie ma ze mną, albo nie daj boże jest przerobiona jak jakaś  Lala po jakiejś metamorfozie ! O nie.

Za dwa tygodnie oddam ją w dobre ręce coby ją tylko lekko "postawić na nogi", tylko nowe linki i klocki - taka mała kosmetyka - a nie jakiś kuźwa lifting, a potem jej nie poznam, i co ? To nie byłaby już moja Lady.

Aż dziwne, że z nią nie sypiam. hehe

No dobra. Żarty żartami - ale fajnie się śmiga na dobrze wyregulowanym rowerze, z dobrym amorem, odpowiednią kierownicą  i gładko "chodzącym" napędem.  Za daleko nie jechałam - bo jednak to 19 cali i dla mnie nieco rama za duża. Ale dla syna w sam raz !

Tak gorącego wieczoru nie pamiętam..

W drodze po lizaki, rowerem
W drodze po lizaki, rowerem © emonika
Żwirownia o zachodzie słońca
Żwirownia o zachodzie słońca © emonika
Zachód słońca, Szarlota i atakujące komary
Zachód słońca, Szarlota i atakujące komary © emonika
Szarlota wieczorem, w tawernie
Szarlota wieczorem, w tawernie © emonikaWieczorny spacer rowerowy  wkoło miasta
Wieczorny spacer rowerowy wkoło miasta © emonika