Miałam nie jechać póki wiosna nie nastanie.

Poniedziałek, 19 lutego 2018 · dodano: 19.02.2018 | Komentarze 7

Tak - miałam nie jechać, ale mimo zimna poszłam na rower. Jakoś tak potrzebowałam :)

Zmarzłam jeszcze bardziej niż wczoraj... ehhh ta pieprzona zima. Mam jej dość.

Mała pętelka K-na-Juszki-Wąglikowice-K-na.

Po drodze mijałam nowe wiaty ze stołami na parkingach leśnych... niestety niektórzy ludzie nie potrafią nawet śmieci wyrzucać - wszystko leżało obok kosza - a najlepsze, że oprócz zwykłych odpadów biwakowych  - było tam  kilka pełnych wielkich worków śmieci - zapewne z domu... Nie zauważyłam monitoringu - uważam że w takich miejscach być powinien.

Wróciłam do domu i jedyne co mnie mogło uratować to kąpiel w wannie. ymmmmmm ;)

Na rozstaju dróg, trasa Kościerzyna-Juszki
Na rozstaju dróg, trasa Kościerzyna-Juszki © emonika
Gdzieś na Kaszubach. Miałam się uśmiechać.
Gdzieś na Kaszubach. Miałam się uśmiechać. © emonika

| 07:09 czwartek, 22 lutego 2018 | linkuj Zgadza się - próbowałam prawie wszystkiego - wszystkiego oprócz "nie jeżdżenia w spd" :D Wszystko jasne. Dziękuję za podpowiedź zwłaszcza w zakresie rękawic. :)
MARECKY
| 21:44 środa, 21 lutego 2018 | linkuj Podejrzewam, że spróbowałaś już wszystkiego, ale: dwie pary skarpet, w tym jedne wełniane zrobione na drutach, buty skórzane z membraną GTX, neoprenowe ochraniacze i na koniec ogrzewacze chemiczne. Nie używaj SPD. Jak taki zestaw nie da rady i stopy zmarzną, wtedy czekaj wiosny :-). Co do rąk, to od razy idź na całość i kup rękawice Chiba Alaska ( wytrzymują do -20 stopni wg. producenta), w nie włóż drugie rękawiczki, np. z włóczki i do tego ogrzewacze chemiczne (Alaska mają specjalne kieszonki na nie). Takiego zestawu używam na moje odmrożone ręce i połamane palce bez krążenia). Szerokości!
sierra
| 09:25 środa, 21 lutego 2018 | linkuj @Moniko, uwierz że jednak marzną, niestety ;)
Ale jakoś dajemy radę. Polecam trening morsowy, to "trochę" uodparnia ;)
Poza tym fajne lodowo-leśne dukty. Kiedyś z Krzysiem zrobiliśmy osiem dych po czymś takim i raczej bez bolesnych przyziemień się nie obyło ;)
| 09:06 środa, 21 lutego 2018 | linkuj Nie było tak źle :D
michuss
| 09:01 środa, 21 lutego 2018 | linkuj Od patrzenia na pierwsze zdjęcie już w wyobraźni masuję się po obolałym tyłku ;)
| 22:15 poniedziałek, 19 lutego 2018 | linkuj No to mi powiedz, oświeć mnie wręcz - jakim cudem Ty/Wy pokonujecie takie dystanse i Wam stopy i dłonie nie zamarzają ?! :) Ja już nie mam sił/pomysłu/weny do tego jak to rozwiązać. :)
MARECKY
| 19:35 poniedziałek, 19 lutego 2018 | linkuj Do wiosny jeszcze daleko. Mus jest jeździć zimą :-)