Kujawy, druga odsłona - dzień drugi.

Niedziela, 8 kwietnia 2018 · dodano: 17.04.2018 | Komentarze 2

Drugi dzień rowerowania pt: "Kujawy, druga odsłona".
Mimo wczorajszych 100 km w nogach - dziś jechało mi się mega ! Po prostu wspaniale !
Nie wiem skąd miałam tyle sił i tyle energii. Poza tym było więcej jazdy terenowej niż asfaltami - normalnie polubiłam Puszczę Bydgoską z tymi piachami ! ;) Mieliśmy istne lato - 8 kwietnia 2018 to pierwszy dzień kiedy jechałam w końcu w krótkich gaciach ! :)
Nasza przewodniczka Ania - nie mogła prowadzić nas podczas całego rajdu, ale nie było to dla nas problemem aby trafić w miejsca, które chciała nam pokazać. Między innymi celem była miejscowość Nowe Smolno  - a dokładniej  - granitowa rzeźba symbolizująca przecięcie 18 południka z 53 równoleżnikiem.
Niespieszny (?!) powrót do bazy, pakowanie, uściski z gospodarzami rajdu i... 3 godzinny mój powrót do domu autem - to była totalna masakra - szkoda gadać.

Serdecznie dziękuję Asi, za to że mogłam pojechać na ten wspaniały rajd, dziękuję Ani i jej rodzinie za wspaniałe przyjęcie nas, dziękuję Joli i Andrzejowi za wielogodzinne rozmowy, które wniosły do mego życia jeszcze więcej słońca i radości.
Pozdrawiam i do zobaczenia !

Taki widok miałam metr od miejscówki gdzie spałam - Przyłubie
Taki widok miałam metr od miejscówki gdzie spałam - Przyłubie © emonika

Takie tam, na kamieniu ;)
Takie tam, na kamieniu ;) © emonika
18 południk krzyzuje się z 53 równoleżnikiem.
18 południk krzyzuje się z 53 równoleżnikiem. © emonika
Zdjęcie nie oddaje piękna tego miejsca
Zdjęcie nie oddaje piękna tego miejsca © emonika