Kujawy, druga odsłona.

Sobota, 7 kwietnia 2018 · dodano: 17.04.2018 | Komentarze 2

Dwudniowy rajd, na który czekałam rok.
Wspaniale spędzony weekend na rowerze.
Po piątkowej integracji w sobotę rano wszyscy stawili się rano na zbiórkę i wyruszyliśmy na wycieczkę.
Z godziny na godzinę było coraz ładniej i cieplej - pogoda naprawdę dla nas coraz łaskawsza była. Zwiedziłam nowe tereny, poznałam nowe miejsca, a przede wszystkim spędziłam cały dzień robiąc to co lubię najbardziej. Wspaniałe osoby obok mnie dopełniły wszystkiego co dobre. Dziękuję Ani - naszej przewodniczce.

Przejechałam te kilometry mimo dość upierdliwych dolegliwości bólowych. No ale przecież ja się nie poddaję
(yhy, do czasu).
Byłam w Toruniu, ponownie zobaczyłam Zamek Dybów, po raz pierwszy zerknęłam na Rydzykowo - gdzie niepostrzeżenie, nawet nie wiem jak i kiedy poświęcono mój rower. Nie tylko mój, tylko nas wszystkich z grupy, plus jakieś tam kilkanaście "z rejonu" - no frekwencja zajebista :D
Zwiedziłam Zamek Bierzgłowski i ponownie trafiłam do Ostromecka. Przez Fordon (jakimś skrótem) dotarliśmy na bazę.
Było cudownie - bardzo wszystkim dziękuję.

Cała grupa na tle Torunia, którego nie widać :)
Cała grupa na tle Torunia, którego nie widać :) © emonika
Toruń, ładny widok, ale zdjęcie złej jakości.
Toruń, ładny widok, ale zdjęcie złej jakości. © emonika

W drodze do bazy
W drodze do bazy © emonika