Truck Show Pomorze i my

Sobota, 26 maja 2018 · dodano: 28.05.2018 | Komentarze 1

Miałam swój zlot rowerowy, teraz czas na zlot mego męża - Truck Show Pomorze.
Najbardziej czekaliśmy na zobaczenie w pełnej okazałości X-MEN'a - pięknie wygląda !
Dlatego jadę w trasę z kolegą, który tym autem będzie jeździł, a potem robię C+E (taki mały żarcik) ;)

Do Tczewa na zbiórkę przyjechałam z Marcinem autem. Potem z rowerzystami z AGR Tczew udaliśmy się na niespieszną wycieczkę w stronę Nowego Stawu. Po dwóch godzinach byliśmy na miejscu.
Piękne ciężarówki, wspaniałe, pięknie pomalowane. Nie robiłam zdjęć od razu po przyjeździe bo wiedziałam, że zostanę tam dwa dni i tym samym moja galeria jest baaardzo uboga - potem zwyczajnie zapomniałam o fotografowaniu.

Super sobota, wspaniały wieczór i noc !

Dotarłam na zlot razem z agr tczew :)
Dotarłam na zlot razem z agr tczew :) © emonika
X -MEN Gosped
X -MEN Gosped © emonika
kilka z wielu ciężaróek na zlocie
kilka z wielu ciężarówek na zlocie © emonika