Kaszubska Wyprawka dzień 1.

Sobota, 30 czerwca 2018 · dodano: 04.07.2018 | Komentarze 2

Udało się w końcu zorganizować rajd u siebie. Dla przyjaciół rowerzystów z Tczewa, Sasina, Pruszcza Gd., Franka i Kwidzyna.
Normalnie światowa ekipa !
Część grupy przyjechała w piątkowe popołudnie, integracja trwała do późnych godzin nocnych - niech żałują Ci co nie byli i Ci co do wanny się nie zmieścili - działo się ! Na pamiątkę wieczoru piątkowego jak i całego rajdu mamy filmik :)

W sobotę rano dojechała Asia, Wiechu, Magda, Michał i Marek.
Wstępny plan zakładał, że jedziemy na Szczelinę Lechicką, ale po pewnych konsultacjach opracowałam nową trasę, krótszą - ale wymagającą. Obawiałam się trochę czy spodoba się uczestnikom, ale jak już teraz wiem trafiłam w punkt.
Na początek czerwony szlakiem do Gołubia, potem ddr do Szymbarku i podjazd na szczyt Wieżyca  - najwyższe wzgórze pasma morenowych Wzgórz Szymbarskich wysokości 328,7 m n.p.m. Zjazd serpentyną w kierunku Kolana, dalej na Ostrzyce, wjazd na Jastrzębią Górę i potem terenowo z Brodnicy Dolnej wzdłuż jeziora Ostrzyckiego do Czapielskiego Młyna. Przerwa w Stężycy na kawę i rzut oka na Promenadę. Do domu już blisko - nadal pięknymi terenami poprzez Częstkowo z podjazdem w Wieprznicy, który "był gwoździem do trumny" - ale przeżyliśmy wszyscy.
Z tego co usłyszałam od moich rowerowych kompanów - trasa była  wymagająca, ale piękna - taka jakiej oczekiwali. Super :)

Sobotni wieczór upłynął nam bardzo szybko. Dziękuję Wam za ten dzień.
Obszerniejsza relacja fotograficzna jest u Asi na blogu.

Piątkowa integracja - początek
Piątkowa integracja - początek © emonika
Piątkowe spotkanie przedrajdowe
Piątkowe spotkanie przedrajdowe © emonika
Ekipa światowa Kaszubskiej Wyprawki
Ekipa światowa Kaszubskiej Wyprawki © emonika - foto ASIA

Sobotnie przygotowania przed startem
Sobotnie przygotowania przed startem © emonika
Zadowoleni na szczycie Wieżyca.
Zadowoleni na szczycie Wieżyca. © emonika
Niespodzianka i granie na kaszubskich instrumentach
Niespodzianka i granie na kaszubskich instrumentach © emonikaZaciekawieni rowerzyści :D