Kaszubska Wyprawka dzień 2.

Niedziela, 1 lipca 2018 · dodano: 05.07.2018 | Komentarze 0

Wczoraj po powrocie na bazę z pagórkowatej wyprawki, świeżo ochrzczone Sasinki - czyli Kamila i Arek, oznajmili, że muszą wracać do domu natentychmiast.
Nie udało się ich przekonać - no ale wszystko jeszcze przed nami - nadrobimy.
Marek też nas opuścił tyle, że w niedzielny poranek - wspominał, że bardzo fajne tereny tutaj są i że wróci z kolegami. Fajnie słyszeć takie słowa.
A my spojrzywszy w niebo, które wyglądało jakby chciało się rozpłakać, wyruszyliśmy w kierunku północno-zachodnim, mijając po drodze Diabelski Kamień w Owśnicach. Zatrzymaliśmy się tam, a mi przypomniało się, że nie odnalazłam tam kesza - skrytki. Jakoś rok temu wg wskazówek na geocaching.pl - odczytałam datę z kamienia, wykonałam działanie i wyznaczyłam azymut - ale kesza nie podjęłam - za to udało się to zrobić z moimi kompanami rowerowymi.
Naszym celem jednak  była 221 Kompania Radiotechniczna w Gostomiu - tzn jej pozostałości, mieszcząca się na Łysej Górze 225 m n.p.m. Tutaj również odnaleźliśmy skrytkę, która rok temu była zniszczona. Chłopaki polatały po bunkrach z latarkami, potem udaliśmy się przez Niesiołowice do Węsior, naładować akumulatory energią z Kamiennych Kręgów. Powrót przez Ogonki dawną trasą MTB kościerskiego maratonu - wszyscy wrócili do bazy zadowoleni :D

Cóż - wszystko co fajne i miłe, szybko się kończy.
Bardzo dziękuję wszystkim uczestnikom rajdu. I dziękuję za miłe słowa uznania za trasę i takie tam ;)

Do zobaczenia !

p.s. nie padało :)

W kierunku Gostomia śmigamy
W kierunku Gostomia śmigamy © emonika
W drodze do Gostomia
W drodze do Gostomia © emonika
Rowerzyści z Kaszubskiej wyprawki
Rowerzyści z Kaszubskiej wyprawki © emonika
W drodze, byle bez deszczu
W drodze, byle bez deszczu © emonika
Diabelski Kamień Owśnice - foto Asia.
Diabelski Kamień Owśnice - foto Asia. © emonika
Owśnice, kamień diabelski i plecy Tomka