Miejscowo Swoboda-Augustów-Swoboda dzień 4.

Poniedziałek, 30 lipca 2018 · dodano: 12.08.2018 | Komentarze 4

Pobudka moja o 6:20.
No na bank nie będę się tak budzić jak się urlop skończy ;)
__________________________________________________________________________

Dziś wolne.
Pranie, odpoczynek no i przede wszystkim ta poranna kawa na pomoście kiedy całe pole namiotowe śpi i nie ma wrzeszczących dzieciaków - bezcenne. (Ledwo wróciłam, a już tęsknię).
Pojeździłam trochę - niby tylko do sklepu do Augustowa ze Swobody i po okolicy, a kilometrów się narobiło. Patryk miał dość roweru, dlatego sama sobie wędrowałam. Po drodze do sklepu częściowo jechałam szlakiem GV jak i szlakiem Orła Białego, kilka razy miałam (ze względu na położenie na mej trasie) Sanktuarium w Studzienicznej - nie należy to do mego kręgu zainteresowań - ale może kogoś zaciekawi to miejsce.

Generalnie to pole namiotowe "Swoboda"  - to nasze, moje ulubione miejsce (tak, jedno z wielu w tamtych regionach) - trafiliśmy tutaj pierwszy raz dwa lata temu, rok temu też no i teraz. Zaraz za płotem jest drugie pole namiotowe Siroco - chodzimy tam jak nam bar już zamkną w Swobodzie :D hihih
Nie ma tutaj imprez do rana, są rodziny z dziećmi, ale z normalnymi rodzicami, którzy nie pozwalają na "darcie ryja" dzieci do północy.
Miejsce, które z jakiegoś powodu przyciąga. Z dala od szosy i bez tłumów.

widok na stanice wodną Swoboda
widok na stanice wodną Swoboda © emonika
stanica od strony wody
stanica od strony wody © emonika
Do sklepu i z powrotem - przerwa nad j. Białym
Do sklepu i z powrotem - przerwa nad j. Białym © emonika

spokojny wieczor u sąsiadów w sirooco
spokojny wieczor u sąsiadów w sirooco © emonika
miły wieczór w siroco
miły wieczór w siroco © emonika