Goniądz - Augustów Swoboda dzień 3.

Niedziela, 29 lipca 2018 · dodano: 12.08.2018 | Komentarze 7

Pobudka znów wcześniej niż jak do pracy wstaję.
Wyjazd do Augustowa około 10:00
______________________________________________________________________________

Pierwsze 17 km to była jakaś mordęga. Przerwa w Dolistowie na MOR i kilka tabletek postawiło mnie na nogi.
Potem było już tylko piękniej. Jazda wzdłuż Biebrzy, jej piękne rozlewiska, piękna pogoda, super nastroje. Im bliżej Augustowa tym goręcej. Ale jak już jechaliśmy wzdłuż kanału augustowskiego zaczęło padać. Dojechaliśmy zgodnie z planem, a w mieście kongo "żajapierdole", jakież dożynki czy co, no masakra, pełno ludzi, ciężko było w ogóle się poruszać po ulicy, chodnikach, trawnikach nawet. Zwialiśmy szybko do Swobody. Na polu namiotowym byliśmy w końcu o normalnej godzinie czyli ok 17.00.
Był czas na spokojny prysznic. Ukąpani i najedzeni poszliśmy spać, o godz. 21.27 - to się w domu nie zdarza.

Bardzo fajny dzień.

Zachód słońca j.studzieniczne © emonika
Śniadanie kultowe
Śniadanie kultowe © emonika
Paprykarz szczeciński - Projekt Laureaci !!!!!!

paprykarz1983
| 07:25 piątek, 17 sierpnia 2018 | linkuj Paprykarz na śniadanie :) Świetna wycieczka i relacja, fajnie się czytało całość :)
| 08:27 poniedziałek, 13 sierpnia 2018 | linkuj Tak myślałam - ale nie miałam ochoty tam zostać. Na tej imprezie byliśmy rok temu - raz wystarczy :)
Gozdzik
| 08:14 poniedziałek, 13 sierpnia 2018 | linkuj W niedzielę w Augustowie był "Spływ na byle czym ". My się z Augustowa ewakuowaliśmy przed 9.00 a już było sporo ludzi, policji, straży.
| 19:53 niedziela, 12 sierpnia 2018 | linkuj Tak - znalazł się - w końcu :) hih Nalezało się :)
panther
| 19:46 niedziela, 12 sierpnia 2018 | linkuj No i czas na browaring się znalazł ;-)
| 18:42 niedziela, 12 sierpnia 2018 | linkuj Dziękuję :)
| 16:37 niedziela, 12 sierpnia 2018 | linkuj Malowniczo..., super się czyta Twojego bloga