Wdzydzkie Dni z Bazuną 2018 i Wikingowie

Sobota, 25 sierpnia 2018 · dodano: 29.08.2018 | Komentarze 4

Czekałam rok na to wydarzenie i się doczekałam.
_________________________________________________________________________

Niemniej jednak nie trafiłam tam w piątek  - czego w sumie dzisiaj żałuję.

'Jak zwykle melodia nieustannie brzmiąca przez dwa dni i dwie noce, koncertowo w uroczym wnętrzu wdzydzkiej Tawerny, zaś pokoncertowo - przy ognisku, z potężną machiną pogłosową sił natury - taflą wdzydzkich jezior'

W sumie nie ma co pisać więcej.
Kto nie był niech żałuje. Te spotkania są zawsze magiczne.

A oprócz muzyki udało mi się spotkać z prawdziwymi Wikingami.
Piękny weekend !

obiadek wikingów © emonika
Wikingowie we Wdzydzach
Wikingowie we Wdzydzach © emonika

| 14:36 czwartek, 30 sierpnia 2018 | linkuj Asia - fajna o ile ktoś lubi taką muzykę (mówię o Bazunie) :)
| 14:36 czwartek, 30 sierpnia 2018 | linkuj Zgadza się, baza harcerska była miejscem s Przeglądu Bazuna w 1990 i 2008 - może i jeszcze w jakiś latach. Tegoroczny Przegląd Bazuna odbył się w Owidzu (to jest tak jakby główna impreza) i tam też jest konkurs. A to we Wdzydzach to nasze kochane "Wdzydzkie Dni z Bazuną".
michuss
| 13:22 czwartek, 30 sierpnia 2018 | linkuj Coś tak kojarzę, że Bazuna lata temu odbywała się na bazie harcerskiej Cedron w Wejherowie. Było tak? ;)
| 12:02 czwartek, 30 sierpnia 2018 | linkuj Fajna impreza....