Do Gołubia K. i Stężycy

Niedziela, 2 września 2018 · dodano: 04.09.2018 | Komentarze 2

Raz na "ruski rok" z mężem.
__________________________________________________________________________

Sobota taka sobie. Niedziela zapowiadała się równie leniwie przed TV. Więc zwlekliśmy tyłki z kanapy, wcisnęliśmy się w gacie rowerowe i jazda !
Miało być spokojnie i tak też było. Po drodze spotkaliśmy grupę sakwiarzy, którzy właśnie rozpoczęli swój rowerowy urlop po Kaszubach  - faaajnie mają.

A nam udało się odkryć nowe miejsca, w sumie tuż pod nosem - tak tak, mimo dziesięcioletniej eksploracji terenów wkoło domu nadal można znaleźć "dziewicze miejsca" /no może nie zupełnie dziewicze bo ścieżka była wydeptana/ :D
W Stężycy posiedzieliśmy sobie na plaży, pomoczyliśmy nogi i niespiesznie pojechaliśmy w stronę domu.

Miejsce tajemnica - Kaszuby
Miejsce tajemnica - Kaszuby © emonika
Miejscówka dla nas idealna na biwak
Miejscówka dla nas idealna na biwak © emonika
Cud
Cud "natury" - stanica harcerska © emonika
Widok z wewnątrz spiżarki :)