V Pomorskie Święto Wisły - dzień pierwszy

Sobota, 8 września 2018 · dodano: 09.09.2018 | Komentarze 1

W pierwszych słowach składam podziękowania Asi za zaproszenie na ten rajd oraz wszystkim uczestnikom za wspaniale spędzony czas - ten na rowerze i ten podczas wieczornej biesiady :)

Pomorskie Święto Wisły to wydarzenie kulturalno-turystyczne, któremu towarzyszy mnóstwo atrakcji, m.in.: Ogólnopolski bieg na 10km, Międzynarodowy Spływ kajakowy,   Nordic Walking 5km,  Festyn z stoiskami spożywczymi, występy zespołów, konkursy , Zawody Wędkarskie.

Start w Tczewie, dalej przez Pelplin do Gniewu. Tam zakwaterowanie w Domu Bramnym, kolacja na zamku, koncert, tango milonga - no żyć nie umierać.
Próbowałam coś tam potańczyć z Damianem - to całe tango, ale chyba musimy się jeszcze nieco podszkolić. Lepiej mi wychodziło tańcowanie nie na naszej imprezie, na którą wpadłam na kilka minut z kolegami.
Później przenieśliśmy się na "dziedziniec" Domu Bramnego gdzie kontynuowaliśmy naszą biesiadę.
Dzień jak i wieczór upłynął baaaardzo miło.

Pelplin, rumaki i rumaki - jedne z silnikiem inne z siłą mięśni :)