Czersk - Kościerzyna

Niedziela, 16 września 2018 · dodano: 17.09.2018 | Komentarze 2

Tym razem nie Wdzydze, nie Wieżyca, nie Swornegacie ani Gołubie Kaszubskie, ale trasa z Czerska, poprzez Odry,
Wojtal i Olpuch do Kościerzyny.

Przyjechał do nas nasz przyjaciel Jacek i nasza pierwsza rowerowa wycieczka rozpoczęła się właśnie w Czersku.
Pogoda jak na połowę września bardzo ładna - mimo chłodu z rana. Nie padało, słońce zaglądało do nas co chwilę. Humory dopisywały, jechało się lekko i przyjemnie. Choć druga połowa trasy jakoś mniej się Jackowi podobała ze względu na nasze ulubione piaszczyste drogi - no istna kuweta :D
Odwiedziliśmy Wojtal gdzie nie byłam już bardzo długo. I od tego miejsca właściwie koniec z asfaltami. Wiem, że gdyby nie padało na tych trasach wcześniej to Jacek wsiadłyby w pierwszy lepszy pociąg (oj taki żarcik mały - nie wkurzaj się).
Szkoda, że tam był zamknięty bar - smażalnia. No cóż. Trzeba tam wrócić na dobrego, świeżego pstrąga.

Bardzo miło spędzony wspólnie czas. Oby tak częściej.