Szczelina Lechicka

Sobota, 22 września 2018 · dodano: 23.09.2018 | Komentarze 3

To była trzecia próba wjechania (w grupie)  na Szczelinę Lechicką i powrót czerwonym pieszym szlakiem. Udało się. Pogoda była dla nas łaskawa - nie padło, a i słońce do nas zaglądało. Trasa piękna, ale wymagająca. Dawno się tak nie "upodliłam", to był po prostu hardkor, ale taki potrzebny (przynajmniej mi).

Dzięki Markowi z Kwidzynia wrzuciłam na fb wydarzenie, obmyśliłam trasę, narysowałam ją. I.... mimo fatalnej prognozy pogody -  na starcie pojawiło się 15 rowerzystów (był Kwidzyn, Tczew i Sasino, no i Kościerzyna)

Cieszę się, że trasa się podobała  mimo, że nie było lekko. Usłyszałam kilka miłych słów, a to tylko utwierdziło mnie po raz kolejny w przekonaniu, że Kaszuby są jednak piękne, a kaszubskie jeziora niczym nie odbiegają od tych mazurskich. Aby zobaczyć najbardziej urokliwe miejsca  Szwajcarii Kaszubskiej nie da się jechać po płaskim i po asfalcie  - trzeba się trochę zmęczyć i powspinać, ale widoki wynagradzają każdy trud.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim moim wspaniałym kompanom tego rajdu.

Poniżej kilka zdjęć.

Pierwszy odpoczynek w Ręboszewie © emonika
Ekipa chyba cała
Ekipa chyba cała © emonika
a to ja na górze przy wiatraku
a to ja na górze przy wiatraku © emonika
Zjazd w kierunku Chmielna z Sobótki
Ławeczka, Marek i ja © emonika
Paryżowo :)
Paryżowo :) © emonika
Mały Łepek - Park Gigantów
Mały Łepek - Park Gigantów © emonika
Park Miniatur © emonika
Tupolew kuźwa
Tupolew kuźwa © emonika
Chłopaki niezle się bawili - Park Gigantów
Chłopaki niezle się bawili - Park Gigantów © emonika
Moja ukochana :) Szczelina Lechicka © emonika
Szczelina Lechicka
Szczelina Lechicka © emonika

| 13:05 poniedziałek, 1 października 2018 | linkuj Asia - cieszę się, że Wam się podobało :) No i w końcu udało się nam wjechać razem na te Szczelinę :)

Panther - kicz nie kicz - zajrzeliśmy i wystarczy. Nie sądzę aby ktoś z nas tam znów wrócił.
Co do terenów po, których śmigaliśmy no to... miód malina palce lizać. A że wymagająco? No cóż - nic co najpiękniejsze w życiu nie przychodzi łatwo :)
Dziękuję za pozdrowienia i z wzajemnością. :)
panther
| 17:59 piątek, 28 września 2018 | linkuj Jeździłaś w moich ulubionych okolicach. Te okolice nigdy nie mogą się znudzić.
W Parku Gigantów nie byłem nigdy i raczej nie będę. Nie moje klimaty, mijam szerokim łukiem ;-)
Jednak w grupie trzeba troszkę kiczu pokazać, bo też jakąś rolę pełni, podczas zwiedzania okolicy.
Pozdrawiam Ciebie serdecznie :-)
| 11:33 piątek, 28 września 2018 | linkuj Było super..., następna fajna wycieczka przeszła do historii...:)))