Spacer rowerowy po hardkorowej sobocie :)

Niedziela, 23 września 2018 · dodano: 26.09.2018 | Komentarze 2

Rano obudziłam się w stanie wskazującym na udział w całonocnym "runmagedonie" - co wcale nie było prawdą.
Czułam się jakby przejechał przeze mnie czołg i to wielokrotnie.

Z każdą godziną było coraz lepiej, ale chyba się przeziębiłam. Mimo wszystko stwierdziłam, że "czym się strułam tym się wyleczę" i poszłam na rower. Tzn na taki rowerowy spacer. I ? Pomogło !
 Było cieplej niż w sobotę i mniej wietrznie.
W Szarlocie przyplątał się do mnie jakiś pieseł - baaaardzo fajny. Posiedziałam, podumałam i wróciłam niespiesznie do domu.

Szarlota wrześniowo. J. Osuszyno
Szarlota wrześniowo. J. Osuszyno © emonika" />
Lady na spacerze, Szarlota
Lady na spacerze, Szarlota © emonika" />
Pieseł - suka w sensie, Szarlota
Pieseł - suka w sensie, Szarlota © emonikaKapiel zaliczona. j. Oszuszyno
Kapiel zaliczona. j. Oszuszyno © emonika

| 13:02 poniedziałek, 1 października 2018 | linkuj Niemniej jednak - patrząc na ten rajd dziś - było warto ! W sumie nie żałowałam ani minuty. Ale z biegiem czasu jakoś zapomina się te podjazdy kaszubskie. :)
| 11:45 piątek, 28 września 2018 | linkuj Miałam takie samo odczucie..... czołg przez całe me ciało przejechał i stanął na krzyżu i tak stał:))))