Wyprawka po rusku dzień 1.

Sobota, 4 września 2021 · dodano: 07.10.2021 | Komentarze 0

Czas nadrobić zaległości.
Pięć dni po powrocie z wyprawki po wschodzie, znów obrałam ten sam kierunek podróży. Tyle, że ze startem w Tczewie, a metą w Białymstoku. Ekipa stała od pewnego czasu, czyli: Jacek, Ramzes, Remik no i ja oczywiście.
Po sytym, sobotnim śniadaniu  u Jacka rodziców wyruszamy w naszą podróż. Nie przejechaliśmy dwóch kilometrów i spotkaliśmy na DDR w mieście moich wspaniałych znajomych z AGR Tczew: Asię, Tomka, Dawida i potem Michała jeszcze. Wspólnie rowerowaliśmy aż do Sztumu - tam nasze drogi się rozeszły czy tam rozjechały :)
Do Iławy jechało się dość lekko, mimo że dystans w sumie wyniósł ponad 100 km, co późnym wieczorem jednak dało mi się we znaki.
Nocleg to miejscówka znana Ramzesowi z poprzednich podróży, więc nie musieliśmy szukać.
Po kolacji  nadszedł czas na prezentacje "swojego ruska" - czyli krótkie przedstawienie jakiegoś Rosjanina - tak sobie założyliśmy, skoro to wyprawa po rusku ma być :) Jak mi się nie chciało schodzić do chłopaków i gadać o ruskach - wiem tylko ja, tak byłam zmęczona hihih. Niemniej poszłam, opowiedziałam o Michaile Gorbaczowie, a jedyne co zapamiętałam z tego wieczoru to... Wieniedikta Jerofiejewa, autora książki pt. "Moskwa-Pietuszki", o którym opowiadał Jacek. Książki jeszcze nie przeczytałam, ale jest na mojej liście.